Jo, yra toksai daiktas. Į jį dedamas alyvos filtras, o pats separatorius, kaip suprantu, nėra ardomas. Bet mintis įdomi, reikės pasinagrinėti daugiau. Kita vertus, kaip ir nepastebėjau kad degintų alyvą, 20k km nuvažiavau be papildymo. > ten netyčia nėra kokio nors tepalo separatoriaus, kuris turi būt > periodiškai keičiamas? > > On 13/08/2014 19:09, Vitas wrote: >> Nepriklausomai nuo režimo, bet jei sistema funkcionuoja puikiai, tai >> manau neturėtų jokių dūmų būti. >> >> Pravaliau šiandien OSM, tai žiūrėsiu dabar kaip bus. >> >> Šiap nieko gero tie volvo, prieš metus valiau įsiurbimo kolektorių ir >> žarnas, o dabar vėl viskas apaugo purvais. Bet tubūt kitaip ir >> neimanoma, nes karterio dujos nuvestos į oro padavimą prie turbinos, ten >> kondesuojasi alyva, tada viskas suspaudžiama į oro aušintuvą, o iš jo >> išėjęs oras maišosis su recirkuliuojančiom dujom ir gauta košė slenka į >> įsiurbimo kolektorių.... Kadangi automobilis nenaujas, tai turbūt viskas >> tiesiog vyksta kelis kartus intensyviau.... >> >> Mėginsiu gal ieškoti kokios plovyklos, kuri galėtų su chemija gerai >> praplauti aušintuvą ir visas oro žarnas, nes pačiam vėl terliotis, tai >> nėra labai noro.... >> >> >> >> >> >> >>> Greičiausiai "pensininko" režimas :-) Anksti pavaras sujungi, retai, >>> arba labai retai iki redlaino spaudi... >> >