On 9/24/2014 3:40 PM, Styra wrote: > Tai ir butu grynai miesto auto, i uzmiesti - neplanuoja, bet visko gali nutikti. > Del vietos viduj - max 2dideli ir du mazi - taip kad neproblema. Kaip maciau - tai galine sedyne stumdoma pirmyn/atgal - bagaznikui padidint :) > Dar - auto yra aukstesne lyginant pvz su AyGo/C1/107 > > kodel never ever? - prasom argumentu Aš gal išpindėjęs nuo automobilių su stačia sėdėsena, kuriuose gali vairuot kaubojiškos skrybėlės nenusiimdamas, bet per tą savaitę su Pinda buvau pastoviam strese. Nauja mašina, o variklį teko sukt pirmu iki redlaino ir dar gerai įsibėgėt, kad į įkalnę važiuotų (o Bonifacio, Korsikoje ji tokia statokoka, važiuojant nuo perkėlos). Apie tai, kad gale kažkas atsisėstų, gali pamiršt (ten per durų angą vaikiškos kėdutės greičiausiai netilps). Bagažinė, mlia, yra greičiau bardačiokas. Variklis nežinau kokio tūrio buvo (berods benzas), bet turėjo vienintelį privalumą - 6 l /100 km sąnaudas, nuvažiavęs virš tūkstančio km, ženklią jų dalį - serpantinuose. Stabilumas greitkelyje - tragiškas, bijai net pirstelt, kad nuo kelio 100'u važiuojant rezonavęs vėjas nenuneštų. Kam ten 5 pavara, taip ir nesupratau - ja važiuojant, automobilis dėl oro pasipriešinimo stoja net nuokalnėje, gazą atleidus. Vidaus įrangai esu greičiau abejingas, tai nieko papildomai blogo apie barškančias plastmases nepripasakosiu. Liūdesys ten vientisas net naujose mašinoje, naudota bus totali katastrofa S. >> Benzinine teko naudotis savait? per atostogas. Never ever >> S. >>>> Laba diena, >>>> Ka blogo ir/ar gero galit pasakyt apie fiat panda? Kaip tas >>>> italiskas 1.3dyz? >>> >>> D?yzuz. Tu jame esi s?d?j?s? Telpi? O katinas kartu su tavim ? j? telpa?