Priekiniai amortizatoriai - 2 kartus isbego, prie 30kkm ir 60kkm, priekines durys gal 3 kartus kazkas suluzdavo ir is vidaus neatsidarydavo, ties 50kkm kazkas su pavaru perjungimu/sankaba suluzo, nesijunge pavaros, 1.3 dyzeliu turbinos saibom leke (ir cia ne apie viena egzemplioriu kalba). Na ir opcija "be vairo stiprintuvo" labai nepatiko, tikrai sunkiai sukiojosi vairas, nors ratukai ir 155 plocio. Masina nebuvo kazkaip specialiai lauzoma ar droziama, bet gedimu kiekis jau per garantini laikotarpi neikvepiantis, gal geresniems keliams ir mazesnems ridoms jos darytos. "Styra" wrote in message news:lvueiu$d42$1@trimpas.omnitel.net... Oho - jau nuo 30kkm bedos! Tai kas ten tokio nutiko ar nutikdavo? Patikimumas - i senatve labai svarbus darosi... Styra "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote: > Vazinejau tokia nuo naujos kelis metus - tai net jei nekreipiant demesio i > dizaino ir dydzio ypatumus, su patikimumu buvo gausiai nekas, ir problemos > prasidejo taip nuo ~30.000 km. Buna versiju be vairo stiprintuvo, tai > manevruoti tikrai nekomfortas. Vienzo nerekomenduoju. > "Styra" wrote in message news:lvtuu5$vg0$1@trimpas.omnitel.net... > Laba diena, > Ka blogo ir/ar gero galit pasakyt apie fiat panda? Kaip tas italiskas > 1.3dyz? > Styra