On 2014-09-28 19:23, Invertuota panda wrote: > On Sun, 28 Sep 2014 08:46:51 +0300, Audrius K. wrote: > Is tavo kaimo nusikapstyt iki pasienio yra panasiai tas pats kas > nusikapstyt iki kokio nors aerouosto. Ir tik nuo ten prasideda mineti > 350km. Blogai skaiciuoji. Is mano kaimo nusikapscius iki pasienio lieka tik apie 250km visai pakenciamu paparastu lenkijos keliu. Toliau - autostrados, jei ka. > >> Pernai paskaiciavau, tai su savo auto buciau beveik per ta pati (kuri >> sugaisau skrisdamas tiesioginiu (!!!) reisu) laika nuvykes i prancuzija >> slidineti. Ir, be to, butu nebuve bemieges nakties. > > Ane? Navi sako, kad masina tai kiek daugiau nei para kelio. Ir ka?? Dvi penktadieni ryte isvaziavus, nakti issimiegojus viesbutyje, apie 7-8 vakaro as jau vietoje. Nematau privalumo tame, kad is namu isvasiuosiu kokiom 4-5 val veliau (ne 8 ryte, o apie pietus, vis vien iseigine darbe reikia imti. Daiktus taip pat kraunuosi isvakaro). O ar vietoje buti ryte ir po to visa diena atsigavineti ir miegoti, ir i miesteli iseiti tik vakare, ar atvykti vakare ir iseiti pasivaikcioti i miesteli, skirtumo nematau. Nesustojant > nei didelio nei mazo reikalo. Nepatenkant i kamsti. Tam yra trafik info. Vazineju po europa nemazai, i kamscius patenku retai... Be to, jei butu buve kamsciai, transfero busas butu taip pat i juos patekes... > > Taigi, miegotum pakeliui viesbutyje, toks pat sugaistas laikas, t.y. is > vienos paros pasidaro 2. Kur tu matai viena para??? Ar laukimas aerouoste, rytas, per kuri namuose nieko vis vien nebenuveiksi, diena po nemiegotos nakties - tai ne sugaistas laikas????? Ar lektuvu, ar auto - vis vien sugaistas ir penktadienis, ir sestadienis. Po nemiegotos nakties as tikrai neisiu slidineti - neturiu jokio noro kankinti save per atostogas. O bendru atveju, man geriau net 3 sugaistos paros negu viena nemiegota naktis, po kurios reikia pora paru atsigavineti... Ir cia jei dar skaiciuot, kad riedant savo > ratais nebus jokiu problemu, O kodel turetu? o su lektuvu butinai kazkas nutiks. Nebutinai, tiesiog skrytdis lektuvu - tai ne tik tos 2 ar 3 valandos lektuvo salone. Tai ir laikas, praleistas aerouoste, tai ir laikas iki aerouosto, tai ir laikas, pakol pasieksi galutini tiksla, tai ir tikimybe prarasti bagaza (mano slidinejimo draugas naujas slides prarado pirmame skrydyje slidineti...) Kas yra > biski unfair, ne? > > As va uzpernai vaziavau savo masina. Is 9.5 planuotu valandu gavosi 15, > nors ir nei sniego padribo nei kokiu nors dideliu kelio remontu buvo. Ir ka ? Lektuvu butu buve 2 val? Ar vis tik kokios 7 ar tos pacios 9? Ivetinus tai, kad nereikia taip kruopsciai pakuotis bagazo - o tai dar kelios valandos - , nedidelis ir skirtumas... > >> Audrius K. >> P.S. Jei netiki, tai destau: skrydis i bergama turejo buti kazkur apie >> 20val. Taigi, Aerouoste reikejo buti kazkur apie 18val, 1val rezervui (o >> jei padanga nuleis...), 2 val is mano kaimo iki aerouosto plius vilniaus >> piko kamsciai, taigi isvykimas is namu apie 14 val. Dienos vis vien >> nebera, i darba neisi, reikia imti iseigine. >> Lektuvas velavo, isskrido apie 11val. Kazkur 12val buvau bergame. Apie >> 1val sugaisau aerouoste - bagazo atsiemimas, transfero suradimas, >> laukimas, kol visus surinks. Ir - dar kazkur 6-7 val transferas iki >> Risoul. Taigi vietoja buvome apie 7val. Nemiegota naktis, i trasas >> geriausiu atveju nusnaudus pavakary - uz skipass sumoketa, dienos vis >> vien nera... > > Tai jei vien transferis 6-7 valandos, tai ka tada apskritai isskrisdamas > 20 valanda planavai? As nieko neplanavau. Planavo agentura. Buvo agenturos keliones paketas: skrydis, trasferas, apartamentai, skipassas. Kar transferas uztruks beveik 8 valandas, suzinojau tik pravaziaves. As tikejausi kokia 3 nakties buti vietoje. Googlas paskaiciavo man 4val keliones, kazkur 332km. Taigi 20 isskridus, as apie 3 val nakties turejau buti vietoje. Kas man buvo visai piimtina. Juk as negalejau ivetinti, kad bus didziulis autobusas, kuris kalnu serpantinuose vos apsisuka ir vaziuos gal 5km/h greiciu. Kad po busike praleistos nakties paryciais atvarysi > sviezias kaip agurkelis? Pagal keliones aprasyma as vietoje turejau buti kokia 3 nakties. Ir pagal googla taip pat. > >> O su auto penktadieni ryte (na, taip kokia 8 val) isvaziaves is gimtojo >> kaimo, nakti is penktadienio i sestadieni ramiai miegojes viesbutyje >> vietoje buciau sestadieni pavakary... Nesistumdes aerouostose, valges ne >> aerouosto sh...da uz brangiai, nakti miegojes kaip zmogus, dar pakeliui >> kokiam outlete apsipirkes. I skipass pirkes tik nuo sekmadienio, nebutu >> prarastos dienos... > > Vaziuojant irgi nutinka visokiausiu nuotykiu. Pradedant visokiausiais > kamsciais netikeciausiose vietose baigiant nuleistom padangom ar lopu > sustabdziusiu i tavo galini bamperi. Gali buti visko. Taciau mano praktijoje su auto iseina tiksliau laika planuoti. Man daug daznesni nuotykiai su lektuvais: tai skrydis atsauktas, tai veluoja, tai dar kas nors. O va auto - per 300tkm vienas autoivykis, kai ivaziavo i gala. Sugaista valanda suforminti draudimus. remontavausi po keliu menesiu (kaip tik kazkur isskrisdamas palikau auto remontuoti - nemokamas parkingas salia aerouoto). Buvo galima vazineti ir neremontavus, bet, kazkaip negrazu ilenktas bamperis... Rimtu gedimu per paskutiniuos 450tkm kaip ir nepasitaike... Praktiskai visi remontai - per tech prieziuras. Taigi - kokia tikimybe, kad auto suges per ta kelione ??? Mano skaiciavimu, maziau kaip 1%. Tuo tarpu lektuvo velavimas man tikimybe iseina netoli 10%, kazkur 5%, kad skrydizo nebus... Tarp kitko ,man toje kelioneje velavo ryanairas (ji uzpirko agentura). Audrius K. >