Tema: Re: Marsrutas per Europa
Autorius: Signalizacija
Data: 2014-10-27 07:13:53
kad iki Miuncheno nuvaziuot juokas ter

On 2014.10.27 02:19, ZzZz wrote:
> nuo miuncheno iki alpiu pora val, kokios problemos? Karta vaziavau is LT
> su auto. Never again.
>
> "Audrius K."  wrote in message news:m0dg6a$9fp$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 2014-09-29 22:26, Invertuota panda wrote:
>> On Mon, 29 Sep 2014 08:10:01 +0300, Audrius K. wrote:
>>
>>> On 2014-09-28 19:23, Invertuota panda wrote:
>>>> On Sun, 28 Sep 2014 08:46:51 +0300, Audrius K. wrote:
>>>
>>>> Is tavo kaimo nusikapstyt iki pasienio yra panasiai tas pats kas
>>>> nusikapstyt iki kokio nors aerouosto. Ir tik nuo ten prasideda mineti
>>>> 350km.
>>>
>>> Blogai skaiciuoji. Is mano kaimo nusikapscius iki pasienio lieka tik
>>> apie 250km visai pakenciamu paparastu lenkijos keliu. Toliau -
>>> autostrados, jei ka.
>>
>> So? Ka tai readikaliai keicia?
>
>
> Tai radikaliai keicia suvokima, kas yra lenkijos keliai. Per kelis
> paskutinius metus lenkijoje keliai radikaliai pagerejo - nebereikia
> gaisti varsuvoje, autostrada i berlyna, didele dalis kelio iki brno irgi
> autostrada. Sutvarkytos pagrindines kamstines vietos iki Varsuvos.
> Nebeliko to baubo vardu lenkija, nebeliko.
>
>
>>
>>>>> Pernai paskaiciavau, tai su savo auto buciau beveik per ta pati (kuri
>>>>> sugaisau skrisdamas tiesioginiu (!!!) reisu) laika nuvykes i
>>>>> prancuzija slidineti. Ir, be to, butu nebuve bemieges nakties.
>>>>
>>>> Ane? Navi sako, kad masina tai kiek daugiau nei para kelio.
>>>
>>> Ir ka?? Dvi penktadieni ryte isvaziavus, nakti issimiegojus viesbutyje,
>>> apie 7-8 vakaro as jau vietoje. Nematau privalumo tame, kad is namu
>>
>> Sviezias kaip agurkelis? Po 2 dienu masinoje? ;)))
>>
>>> isvasiuosiu kokiom 4-5 val veliau (ne 8 ryte, o apie pietus, vis vien
>>> iseigine darbe reikia imti. Daiktus taip pat kraunuosi isvakaro). O ar
>>> vietoje buti ryte ir po to visa diena atsigavineti ir miegoti, ir i
>>> miesteli iseiti tik vakare, ar atvykti vakare  ir iseiti pasivaikcioti i
>>> miesteli, skirtumo nematau.
>>
>> Galima pagalvot kad visi skrydziai i visur yra naktiniai.
>
>
> Dieniniai mane ne ka labiau ziugina. Pvz skrydis is frankfurto kokia
> desimta (lyg ir normalus laikas), o is vilniaus man jau reikia isskristi
> 6 ryto. Gal papasakoti, kokia laukia naktis pries skrydi? Kiek valandu
> teks miegoti? Ir kaip teks jaustis visa keliones diena, ir kaip tos
> dienos vakare teks vairuoti nuskridus i vieta nuomota auto????
>
>   Taip pat galima
>> pagalvot, kad neuzsirausi ant kamscio. Per 25val gryno vaziavimo galima
>> lengvai iskaiciuot kokias 4-5 valandas sugaistas kamsciuose.
>
>
> Nezinau, kaip ten pas tave, bet, pvz simet dar ne karto neuzsiroviau i
> kamsti. O vazineta iki venecijos, austrijos alpes, pasiektas stoholmas
> (centras), oslo pakrasciai, bergenas, alesundas...   Pravziuoja tikrai
> daugiau negu 25 val gryno vaziavimo. Kazkur pastoveta simboliskai apie
> 15 min.
>
>>
>> Taip pat pats rasai, kad bergamo-risoul transferas truko 6-7 valandas.
>> Nepatingejau paziuret, ta pati navigacija (gurglius) sako 4:15.
>
> Taigi rasiau - problema ne kamstis, o letas autobusas kalnuose. Su auto
> butu max 4,5 val. Net letai vaziuodamas nevaziuoju as tokiu greiciu
> kalnuose kaip autobusas. Ir nestoviu kolonelese beveik po valanda - nes
> jam atejo laikas pastoveti.
>
>
>
>   T.y.
>> ekstrapoliuojant anom tavo salygom realiai bus ne 24 valandos, o link 30h
>> gryno vaziavimo, mat trasa eina beveik per bergamo.
>
> Vrong. Vaziuoju ne su autobusu, kolonelese po valanda stoveti nereikia.
> Nusimyzti uztenka 5 min. Dar ir kava speju per ta laika isgerti.
> Paskutini karta patikrina sia vasara.
>
>
>>
>> Kitaip tariant, tavo matematika niekaip nesuveina.
>
> Tai tu bandai tik irodyti savo teorija, nekreipdamas demesio i mano
> patiektus faktus. O man viskas sueina. be to, as dauguma esu realia
> vaziaves, ir gerai zinau, kiek skiriasi autobuso ir auto greitis.
>>
>>>    Nesustojant
>>>> nei didelio nei mazo reikalo. Nepatenkant i kamsti.
>>>
>>> Tam yra trafik info. Vazineju po europa nemazai, i kamscius patenku
>>> retai... Be to, jei butu buve kamsciai, transfero busas butu taip pat i
>>> juos patekes...
>>
>> Transferas vaziuoja tik per labai maza europos lopineli. Tavo pakeliui
>> potencialiu vietu yra zymiai daugiau.
>
> Kazkaip man nepasiseka rasti tu potencialiu vietu. Gal geriau planuoju?
>
> Ir trafik info yra totaliai px, nes
>> apvaziuot vistiek neturesi pro kur.
>>
>>>> Taigi, miegotum pakeliui viesbutyje, toks pat sugaistas laikas, t.y. is
>>>> vienos paros pasidaro 2.
>>>
>>> Kur tu matai viena para??? Ar laukimas aerouoste, rytas, per kuri
>>> namuose nieko vis vien nebenuveiksi, diena po nemiegotos nakties - tai
>>> ne sugaistas laikas?????  Ar lektuvu, ar auto - vis vien sugaistas ir
>>
>> Tai nelauk namie, skrist rytem
>
>
> Kuo ? Personaliai uzsakytu lektuvu? As ne milijomierius. O is mano kaimo
> jie skrenda retai, ir , daznai, nepalankiu laiku...
>
>   jei jau tau tai tokia problema.
>>
>>>    Ir cia jei dar skaiciuot, kad riedant savo
>>>> ratais nebus jokiu problemu,
>>>
>>> O kodel turetu?
>>
>> Nes ima ir nutinka.
>
> Jei nors kiek mastai, kamstyje sedesi retai.
>>
>>>    o su lektuvu butinai kazkas nutiks.
>>>
>>> Nebutinai, tiesiog skrytdis lektuvu - tai ne tik tos 2 ar 3 valandos
>>> lektuvo salone. Tai ir laikas, praleistas aerouoste, tai ir laikas iki
>>> aerouosto, tai ir laikas, pakol pasieksi galutini tiksla, tai ir
>>> tikimybe prarasti bagaza (mano slidinejimo draugas naujas slides prarado
>>> pirmame skrydyje slidineti...)
>>
>> Jo, ir per ta laika atsipalaidaves vartai zurnaliuka, krapstai sau nosi
>> ir kitaip prasmingai bei maloniai leidi laika. Toki grazu ne tas pat kas
>> nuobodziais autobanais
>
>
> Pvz man daug maloniau lekti "nuobodziais" autobananais per alpes ir
> grozetis ju panorama, negu lektuve vartyti nusibodusi reklamini
> pardavimu zurnala...
>
>   sukiot barone ar smaukytis nei is nieko
>> atsiradusiam kamstyje.
>>
>>>    Kas yra
>>>> biski unfair, ne?
>>>>
>>>> As va uzpernai vaziavau savo masina. Is 9.5 planuotu valandu gavosi 15,
>>>> nors ir nei sniego padribo nei kokiu nors dideliu kelio remontu buvo.
>>>
>>> Ir ka ? Lektuvu butu buve 2 val? Ar vis tik kokios 7 ar tos pacios 9?
>>> Ivetinus tai, kad nereikia taip kruopsciai pakuotis bagazo - o tai dar
>>> kelios valandos - , nedidelis ir skirtumas...
>>
>> Skirtumas didziulis. Tam paciam atstumui man reikia valandos kelio + 1.5
>> valandos checkinui etc + 1 valanda skrydzio + 1 valanda kol paims
>> shuttlas beigi 1 valanda transferio. Viso 5.5 valandos. Ir esi sviezias
>> kaip agurkelis, vakare dar nuejom pasijAmt slidziu + atsvest sezono
>> pradzia.
>> Su masina gi 15 valandu ir po jau nieko nebesinori, tik griuti i lova.
>
> Tai nelygink savo kaimo su mano. Kaimai skiriasi, skrydziu laikai
> skiriasi, uzgaistas laikas skiriasi. Pas tave gal laikai palankus, gali
> speti normaliu laiku. Pas mane dazniausiai vis vien 2 dienos ieina...
> Pvz simet radau tik viena normalu pasiulyma su skrydziu i salzburga ir
> valandiniu trasnferu. Visi kiti -  skrydis i koki bergama ir dar kokios
> 8 val transfero. Primeti, kiek sugaistama kelioneje??? ir ka man daryti,
> jei as noriu ne austrija, o i prancuzija ???
>
> Audrius K.
>
>
>
>>
>>>> Tai jei vien transferis 6-7 valandos, tai ka tada apskritai
>>>> isskrisdamas 20 valanda planavai?
>>>
>>> As nieko neplanavau. Planavo agentura. Buvo agenturos keliones paketas:
>>
>> As irgi kazkur pas turka pavalgiau pica, pica buvo neskani ir brangi.
>> Reiskia picos apskritai yra neskanios ir brangios, basta! :)
>>
>
>
> ---
> This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus
> protection is active.
> http://www.avast.com
>