kad iki Miuncheno nuvaziuot juokas ter On 2014.10.27 02:19, ZzZz wrote: > nuo miuncheno iki alpiu pora val, kokios problemos? Karta vaziavau is LT > su auto. Never again. > > "Audrius K." wrote in message news:m0dg6a$9fp$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2014-09-29 22:26, Invertuota panda wrote: >> On Mon, 29 Sep 2014 08:10:01 +0300, Audrius K. wrote: >> >>> On 2014-09-28 19:23, Invertuota panda wrote: >>>> On Sun, 28 Sep 2014 08:46:51 +0300, Audrius K. wrote: >>> >>>> Is tavo kaimo nusikapstyt iki pasienio yra panasiai tas pats kas >>>> nusikapstyt iki kokio nors aerouosto. Ir tik nuo ten prasideda mineti >>>> 350km. >>> >>> Blogai skaiciuoji. Is mano kaimo nusikapscius iki pasienio lieka tik >>> apie 250km visai pakenciamu paparastu lenkijos keliu. Toliau - >>> autostrados, jei ka. >> >> So? Ka tai readikaliai keicia? > > > Tai radikaliai keicia suvokima, kas yra lenkijos keliai. Per kelis > paskutinius metus lenkijoje keliai radikaliai pagerejo - nebereikia > gaisti varsuvoje, autostrada i berlyna, didele dalis kelio iki brno irgi > autostrada. Sutvarkytos pagrindines kamstines vietos iki Varsuvos. > Nebeliko to baubo vardu lenkija, nebeliko. > > >> >>>>> Pernai paskaiciavau, tai su savo auto buciau beveik per ta pati (kuri >>>>> sugaisau skrisdamas tiesioginiu (!!!) reisu) laika nuvykes i >>>>> prancuzija slidineti. Ir, be to, butu nebuve bemieges nakties. >>>> >>>> Ane? Navi sako, kad masina tai kiek daugiau nei para kelio. >>> >>> Ir ka?? Dvi penktadieni ryte isvaziavus, nakti issimiegojus viesbutyje, >>> apie 7-8 vakaro as jau vietoje. Nematau privalumo tame, kad is namu >> >> Sviezias kaip agurkelis? Po 2 dienu masinoje? ;))) >> >>> isvasiuosiu kokiom 4-5 val veliau (ne 8 ryte, o apie pietus, vis vien >>> iseigine darbe reikia imti. Daiktus taip pat kraunuosi isvakaro). O ar >>> vietoje buti ryte ir po to visa diena atsigavineti ir miegoti, ir i >>> miesteli iseiti tik vakare, ar atvykti vakare ir iseiti pasivaikcioti i >>> miesteli, skirtumo nematau. >> >> Galima pagalvot kad visi skrydziai i visur yra naktiniai. > > > Dieniniai mane ne ka labiau ziugina. Pvz skrydis is frankfurto kokia > desimta (lyg ir normalus laikas), o is vilniaus man jau reikia isskristi > 6 ryto. Gal papasakoti, kokia laukia naktis pries skrydi? Kiek valandu > teks miegoti? Ir kaip teks jaustis visa keliones diena, ir kaip tos > dienos vakare teks vairuoti nuskridus i vieta nuomota auto???? > > Taip pat galima >> pagalvot, kad neuzsirausi ant kamscio. Per 25val gryno vaziavimo galima >> lengvai iskaiciuot kokias 4-5 valandas sugaistas kamsciuose. > > > Nezinau, kaip ten pas tave, bet, pvz simet dar ne karto neuzsiroviau i > kamsti. O vazineta iki venecijos, austrijos alpes, pasiektas stoholmas > (centras), oslo pakrasciai, bergenas, alesundas... Pravziuoja tikrai > daugiau negu 25 val gryno vaziavimo. Kazkur pastoveta simboliskai apie > 15 min. > >> >> Taip pat pats rasai, kad bergamo-risoul transferas truko 6-7 valandas. >> Nepatingejau paziuret, ta pati navigacija (gurglius) sako 4:15. > > Taigi rasiau - problema ne kamstis, o letas autobusas kalnuose. Su auto > butu max 4,5 val. Net letai vaziuodamas nevaziuoju as tokiu greiciu > kalnuose kaip autobusas. Ir nestoviu kolonelese beveik po valanda - nes > jam atejo laikas pastoveti. > > > > T.y. >> ekstrapoliuojant anom tavo salygom realiai bus ne 24 valandos, o link 30h >> gryno vaziavimo, mat trasa eina beveik per bergamo. > > Vrong. Vaziuoju ne su autobusu, kolonelese po valanda stoveti nereikia. > Nusimyzti uztenka 5 min. Dar ir kava speju per ta laika isgerti. > Paskutini karta patikrina sia vasara. > > >> >> Kitaip tariant, tavo matematika niekaip nesuveina. > > Tai tu bandai tik irodyti savo teorija, nekreipdamas demesio i mano > patiektus faktus. O man viskas sueina. be to, as dauguma esu realia > vaziaves, ir gerai zinau, kiek skiriasi autobuso ir auto greitis. >> >>> Nesustojant >>>> nei didelio nei mazo reikalo. Nepatenkant i kamsti. >>> >>> Tam yra trafik info. Vazineju po europa nemazai, i kamscius patenku >>> retai... Be to, jei butu buve kamsciai, transfero busas butu taip pat i >>> juos patekes... >> >> Transferas vaziuoja tik per labai maza europos lopineli. Tavo pakeliui >> potencialiu vietu yra zymiai daugiau. > > Kazkaip man nepasiseka rasti tu potencialiu vietu. Gal geriau planuoju? > > Ir trafik info yra totaliai px, nes >> apvaziuot vistiek neturesi pro kur. >> >>>> Taigi, miegotum pakeliui viesbutyje, toks pat sugaistas laikas, t.y. is >>>> vienos paros pasidaro 2. >>> >>> Kur tu matai viena para??? Ar laukimas aerouoste, rytas, per kuri >>> namuose nieko vis vien nebenuveiksi, diena po nemiegotos nakties - tai >>> ne sugaistas laikas????? Ar lektuvu, ar auto - vis vien sugaistas ir >> >> Tai nelauk namie, skrist rytem > > > Kuo ? Personaliai uzsakytu lektuvu? As ne milijomierius. O is mano kaimo > jie skrenda retai, ir , daznai, nepalankiu laiku... > > jei jau tau tai tokia problema. >> >>> Ir cia jei dar skaiciuot, kad riedant savo >>>> ratais nebus jokiu problemu, >>> >>> O kodel turetu? >> >> Nes ima ir nutinka. > > Jei nors kiek mastai, kamstyje sedesi retai. >> >>> o su lektuvu butinai kazkas nutiks. >>> >>> Nebutinai, tiesiog skrytdis lektuvu - tai ne tik tos 2 ar 3 valandos >>> lektuvo salone. Tai ir laikas, praleistas aerouoste, tai ir laikas iki >>> aerouosto, tai ir laikas, pakol pasieksi galutini tiksla, tai ir >>> tikimybe prarasti bagaza (mano slidinejimo draugas naujas slides prarado >>> pirmame skrydyje slidineti...) >> >> Jo, ir per ta laika atsipalaidaves vartai zurnaliuka, krapstai sau nosi >> ir kitaip prasmingai bei maloniai leidi laika. Toki grazu ne tas pat kas >> nuobodziais autobanais > > > Pvz man daug maloniau lekti "nuobodziais" autobananais per alpes ir > grozetis ju panorama, negu lektuve vartyti nusibodusi reklamini > pardavimu zurnala... > > sukiot barone ar smaukytis nei is nieko >> atsiradusiam kamstyje. >> >>> Kas yra >>>> biski unfair, ne? >>>> >>>> As va uzpernai vaziavau savo masina. Is 9.5 planuotu valandu gavosi 15, >>>> nors ir nei sniego padribo nei kokiu nors dideliu kelio remontu buvo. >>> >>> Ir ka ? Lektuvu butu buve 2 val? Ar vis tik kokios 7 ar tos pacios 9? >>> Ivetinus tai, kad nereikia taip kruopsciai pakuotis bagazo - o tai dar >>> kelios valandos - , nedidelis ir skirtumas... >> >> Skirtumas didziulis. Tam paciam atstumui man reikia valandos kelio + 1.5 >> valandos checkinui etc + 1 valanda skrydzio + 1 valanda kol paims >> shuttlas beigi 1 valanda transferio. Viso 5.5 valandos. Ir esi sviezias >> kaip agurkelis, vakare dar nuejom pasijAmt slidziu + atsvest sezono >> pradzia. >> Su masina gi 15 valandu ir po jau nieko nebesinori, tik griuti i lova. > > Tai nelygink savo kaimo su mano. Kaimai skiriasi, skrydziu laikai > skiriasi, uzgaistas laikas skiriasi. Pas tave gal laikai palankus, gali > speti normaliu laiku. Pas mane dazniausiai vis vien 2 dienos ieina... > Pvz simet radau tik viena normalu pasiulyma su skrydziu i salzburga ir > valandiniu trasnferu. Visi kiti - skrydis i koki bergama ir dar kokios > 8 val transfero. Primeti, kiek sugaistama kelioneje??? ir ka man daryti, > jei as noriu ne austrija, o i prancuzija ??? > > Audrius K. > > > >> >>>> Tai jei vien transferis 6-7 valandos, tai ka tada apskritai >>>> isskrisdamas 20 valanda planavai? >>> >>> As nieko neplanavau. Planavo agentura. Buvo agenturos keliones paketas: >> >> As irgi kazkur pas turka pavalgiau pica, pica buvo neskani ir brangi. >> Reiskia picos apskritai yra neskanios ir brangios, basta! :) >> > > > --- > This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus > protection is active. > http://www.avast.com >