Tikriausiai bus kaltas lambda zondas, kuris duoda klaidą Atjunk jo laidą ir pabandyk. Jeigu problema išsispręs - tada gali statyti relę, kuri zondą ant dujų važiuojant atjungtų. O jeigu nori dar geriau, tai gali pastatyti zondo emuliatorių (paprašyk dujininkų, žinos kas tai yra) Dar kitas variantas, jei benzo kompas pradeda strigti dėl to, kad benzo purkštukas atjungtas ant dujų važiuojant. Tokiu atveju padeda nukirsti maitinimą benzo kompui, kai variklis užgesinamas. Bendru atveju tai nėra gerai, bet tokiem auto kaip senas pasatas bus visiskai px, juo labiau kad važiuoji ant dujų ir tokie duomenys kaip kalibracijos jeigu ir yra, tai ant dujų nesvarbūs Žodžiu, trumpai: relė ant zondo, jei nepadeda - dar viena ant kompo pliuso Tas bajeris, kad atjungti karšto oro padavimą - patartinas. Dar patartina išmontuoti oro paėmimo žarną iš variklio priekio iki oro filtro dėžės. Tai pagerins darbą ant dujų, bet tai neturi reikšmės, kad nedirba ant benzo. Taigi padaryt padaryk, bet nesitikėk, kad susitvarkys benzas :) Jeigu nori gali paskambint man šiandien apie 8 -9 val papasakosiu, kaip tą tiksliau daryti. Prieš dešimt metų dėdavau dujas į tokias mašinas :) 608-07421 ddd wrote: > LAba diena > gal kas galit patarti > yra passat 93 m benzas dujos 1,8 ltr mono ipurskimas > ant benzino nenori dirbti, o ant dujų dirba kuo puikiausiai > Atjungus akuma palaikius 15 min vel susitvarko. > Pavazinejus 100-200km ant karsto variklio neuzsivesi benzinu. > Pakeista žvakės, laidai, paskirstytojas, kurio siurblys, kuro filtras. > gal kas turit įdėjų kaip isspresti problemas? > Arba bent nurodykit servisą kur galima nuvaryti ir kad normaliai pažiūrėtų. > Nes dabar nuvažiavus į servisą pinigus paiima o nieko nepadaro. > p.s. masinos atsikratyti nesiulykit nes per daug ikista i masina kad > parduoti pigiai > > --- > This email is free from viruses and malware because avast! Antivirus > protection is active. > http://www.avast.com >