Visi punktai man tinka, ne vienos padangos ant lengvikes nesusilaiptavo, matyt priezastis kita. -- --- "tranzoo" <laisku@nera.net> Wrote in message: > > "Night" <vkumpikas_delete_@gmail.com> wrote in message > news:m1g6g2$skh$1@trimpas.omnitel.net... >>I sezono viduri pradejo uzti pavasari pirktos vasarines padangos >>Continental. Nuvaziuota turbut ne daugiau 10k. Pirktos is Melgos. >> >> 1. Kaip objektyviai nustatyti, kad del uzimo kaltos padangos - uzia >> tolygiai, nepriklausomai nuo posukio, taip kad guolis atmetamas. Bet tai >> gali nesutrukdyti pardavejui maivytis. > > paziurek - bus susilaiptavusios. priezasciu kelios: > 1. bloga galiniu ratu geometrija. i sitai iseina ir vaziuokles gedimai. > labai pjauna blogi guoliai, lenktos vaziuokles dalys, pavarge > stabilizatoriai. > 2. nepriziuretas slegis. kas kiek kam tikrini slegi? > 3. pernelyg agresyvus vaziavimas posukiuose > 4. didelis greitis asfaltu - virs 150 kmh > 5. nera gamintojo rekomenduojamu padangu sarase - del to bloga geometrija. > (stas punktas man kelia itarimu, bet taip kalba ir automobiliu gamintojai ir > padangu gamintojai. pardavejams dazniausia px, ir jiem svarbu parduot) > > per 10 kkm tai yra visai normalu. man prireikia 40kkm. juolab kad > siuolaikiniu automobiliu geometrija yra labai 'agresyvi'. bentjau vokisku. > > ateiciai - isigyk gamintojo rekomenduojamas padangas. ziurek, kad ratlankiai > atitiktu visas gamintojo specifikacijas. patikrink vaziuokles bukle ir > pakabos geometrija. bentjau karta i 2 savaites patikrink slegi padangose. > VISALAIK pakelk slegy, kai pakrauni, ir VISALAIK nuleisk kai iskrauni. > labai gerai butu kas kokius 5kkm sukeisti "kryzium" ratus. > >> 2. Ar tokiam atvejui galioja garantija? AR pardavejas turetu pakeisti >> uziancias padangas? > > ne. nepadangos kaltos > >