Jei uzia butent padangos, tai su ranka pabraukus aiskiai galima pajusti susilapitavima. Pamenu viena pavasari uzdejau ant masinos dvi naujas kinietiskas padangas ir dvi Pirelli padangas su dar daug protektoriaus. Na ir, atsirado tooks stiprus uzimas :) Galvojau, na va tos naujos kinietiskos uzia, ka cia reikes daryti, vazinet nevazinet :) o pasirodo, Pirelli'ai buvo stipriai susilaiptave ir dar senos. Net i jas paziurejus matesi tokie laipteliai. Pakeitus jas kitomis uzimas dingo. P.S. stabdant, padangu uzimo tonas keiciasi "Night" wrote in message news:m1gci4$1ki$1@trimpas.omnitel.net... Auto Subaru Legacy. Nu pakeisiu kai tik uz poros savaiciu i ziemines ir ziuresiu, ar dings uzimas. Nes cia su tais braukymas per padangas tai taip kazkaip neobjektyvu... On 13/10/2014 13:01, news wrote: > On 2014-10-13 12:37, Night wrote: >> >> 1. Kaip objektyviai nustatyti, kad del uzimo kaltos padangos - uzia >> tolygiai, nepriklausomai nuo posukio, taip kad guolis atmetamas. Bet tai >> gali nesutrukdyti pardavejui maivytis. >> 2. Ar tokiam atvejui galioja garantija? AR pardavejas turetu pakeisti >> uziancias padangas? > > Koks auto? Ar uzia priekis ar galas? Ziureti ciupinejant su rankom. > > VW Passat B6, B7 tai tikrai aktualu. Kiek teko dometis ir praktiskai > ciupineti tai susilaiptuoja padangos vidine puse. Sprendimo tam > gamintojas nepateikia. > > Mano matyti egzemplioriai visi Pirelli P7 215/55R16 nuvaziave ne maziau > 80k. Kad susilaiptuotu per 10k dar neteko matyti. Cia tikrai gali buti > susije su padangos arba vaziuokles bedom. > >