Nesakau, kad blogai. Bet galvoju, kad 6 geriau. Ekonomija didesne gal, trumpesni begiai. Ir siaip jau laikai kai 8-iais begiais vazineja...:) O del pirkimo, tai nelabai itakoja, jei 5 begiu deze ir 2,0 variklis zymiai geresnis derinys, nei 6 begiai ir 2,2 variklis su lenciugu :) "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:m22f9q$k3j$1@trimpas.omnitel.net... > ir kuo tos penkios pavaros negerai? > > On 20/10/2014 10:09, Kiaule voras wrote: >> Jei cia apie d-cat, tai mes ju neziurim. Jei apie 2,2 d4d, tai jei galima >> smulkiau? Bo kiek apziurejom, tai 2,0 varikliai su 5 pavaru greitadezem. >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:m228gc$es5$1@trimpas.omnitel.net... >>> cia ta 132kW? Kam jis tokiam kasike, uosviui, su savo purkstukais, >>> smagraciais, DPF'ais, galvos tarpinem ir kita bilebirda? >>> >>> On 20/10/2014 08:16, Kiaule voras wrote: >>>> Sveiki, >>>> pagaliau uosvis apsistojo, kad pirks subj. Dyzelis. Metai '05-'06. >>>> Kiek pats girdejes ir cia sio to pasiskaites, bet kai paciam nereikia, >>>> tai >>>> demesio labai ir neatkreipi, sitom tojotom d-cat varikliai nekaskokie, >>>> ju >>>> sankabos silpniausia vieta. Savaitgali teko su tokiom 4 masinom >>>> susidurti, >>>> mirusios sankabos. Tai vat, i ka dar atkreipti demesi perkant toki >>>> karuti, >>>> kokiu varikliu pirkti? Linkstama link 4d4 2,2 ir sesiu pavaru. Kiek >>>> girdejau >>>> pas jas grandines stovi? Cia pliusas ar minusas :)? >>>> >>>> >>> >> >> >