Tie, kur 2.0 tai kitas variklis - 85kw. Jis su dirzu, ne su grandine. Kiek ekonomiskesnis uz 2.2. ir jose dar nebuvo DPF (jei jau apie ji cia klausineji). Turejau toki varianta, buvau parenkintas labai. Dabar seimoj eksploatuojam 2.2 100kw irgi patenkintas. Kaip Dainiushas zemiau mete 'namioka' nieko blogo del tu 5 pavaru. "Kiaule voras" <mano@maila.net> Wrote in message: > Jei cia apie d-cat, tai mes ju neziurim. Jei apie 2,2 d4d, tai jei galima > smulkiau? Bo kiek apziurejom, tai 2,0 varikliai su 5 pavaru greitadezem. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:m228gc$es5$1@trimpas.omnitel.net... >> cia ta 132kW? Kam jis tokiam kasike, uosviui, su savo purkstukais, >> smagraciais, DPF'ais, galvos tarpinem ir kita bilebirda? >> >> On 20/10/2014 08:16, Kiaule voras wrote: >>> Sveiki, >>> pagaliau uosvis apsistojo, kad pirks subj. Dyzelis. Metai '05-'06. >>> Kiek pats girdejes ir cia sio to pasiskaites, bet kai paciam nereikia, >>> tai >>> demesio labai ir neatkreipi, sitom tojotom d-cat varikliai nekaskokie, ju >>> sankabos silpniausia vieta. Savaitgali teko su tokiom 4 masinom >>> susidurti, >>> mirusios sankabos. Tai vat, i ka dar atkreipti demesi perkant toki >>> karuti, >>> kokiu varikliu pirkti? Linkstama link 4d4 2,2 ir sesiu pavaru. Kiek >>> girdejau >>> pas jas grandines stovi? Cia pliusas ar minusas :)? >>> >>> >> > > >