emmm....nu ne, neturetu tokiu jausmu but :) Shiaip pirmiausiai reiktu pazhiuret atramines gumos kaip laikosi, ypach su kietais amortikais, megsta nuplysht. Atsidarius kapota, ant stakanu plastmasiniai dangteliai matyt, po jais. Paskui, pasizhymejus gumos vieta (nes ishvirtimas su jau reguliuojasi) ir ja nusukus, galima patampyt amortika uzh shtoko - tada jau kaip ir aishkiau turetu stovis pasimatyt. Paskui, butinai turi pasikeist gumas shakese, i kurias stablizatorius isikisha, jos kaip ir labiau ekploatacines medzhiagos nei detales, det reikia geras dar geriau originalias, pazhiuret kaip shakiu saielntblokai laikosi ir traversos gumos ar nenuplyshe. -- Dainius "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message news:h29q9n$oop$1@trimpas.omnitel.net... > Man, kaip didzhiaja dali atvazhinejusiam su visokiom "taburetem", atrodo > kad kazhkas netaip su audine - ivazhiavus i "ashtresne" duobe, toks > jausmas kad ratai shokineja lyg visishkai amortiku nebutu (galbut taip ir > turi buti, ir viskas ten OK). > > -- > kiSLOTHnik > Quattro GmbH Q1 > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:h29pma$nma$1@trimpas.omnitel.net... >> tai jauchiu ir geri tada. Ar kazhkaip ne taip vazhiuoja? >> >> -- >> Dainius >> >> >> "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message >> news:h29mvl$jai$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kur Vilniuje yra amortizatoriu efektyvumo tikrinimo stendas? >>> O gal dar yra koks budas nustatyti ar amortikams amen ar ne? >>> Amortikai neishbege - sausi, mashina per kieta, kad butu galima >>> patikrinti "lingavimo" budu. >>> >>> -- >>> kiSLOTHnik >>> Quattro GmbH Q1 >>> >> >> > >