kam idomu pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si nuomone varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia komplektacija +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia trumpuju lempute, kuri pataisyta smugiu i zibinta +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios veikiancios degalines ant 50. miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje kelioneje kazkaip keistai komfortiskos -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima impulsyviau pavaziuot. -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam varinkeliui, ypac ikalnese -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant. -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai mashina, kuri yra kazkur kitur. -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o) -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik pasvajot... Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta... Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.