o tipo brangios? -- Dainius "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net... > tipo toyotos pigios???????????..... > nuo kada cia taip? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net... >> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki. >> >> -- >> Dainius >> >> >> "400R" <test@test.lt> wrote in message >> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai >>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti >>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!! matau dabar dar auris toki pat gaidi >>> pagamino pi%#^%#*#%#*^ >>> >>> Nepirksiu niekad toyotos. >>> >>> >>> >>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kam idomu >>>> >>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si >>>> nuomone >>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia >>>> komplektacija >>>> >>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >>>> trumpuju lempute, kuri >>>> pataisyta smugiu i zibinta >>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose >>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >>>> veikiancios degalines ant 50. >>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos >>>> >>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet >>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip >>>> keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes >>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau >>>> 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ >>>> apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej >>>> noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia >>>> cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai >>>> Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai >>>> tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. >>>> tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint nebandziau. >>>> Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim 1000rpm >>>> "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau tuscia >>>> mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma sito >>>> bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima >>>> impulsyviau pavaziuot. >>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam >>>> varinkeliui, ypac ikalnese >>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, >>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo >>>> iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu >>>> sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam >>>> 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 >>>> sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. >>>> Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - >>>> kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant. >>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli >>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur. >>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo >>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio >>>> apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai >>>> kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau >>>> isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, >>>> nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o) >>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik >>>> pasvajot... >>>> >>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras >>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, >>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti >>>> vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju >>>> mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods >>>> toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su >>>> silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta... >>>> >>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >