Uz tokios auris kaina galima rasti daug panasios klases masinu, zymiai maziau uzpisanciu. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h2ht6f$2nk$1@trimpas.omnitel.net... >o tipo brangios? > > -- > Dainius > > > "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net... >> tipo toyotos pigios???????????..... >> nuo kada cia taip? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net... >>> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki. >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "400R" <test@test.lt> wrote in message >>> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai >>>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti >>>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!! matau dabar dar auris toki pat gaidi >>>> pagamino pi%#^%#*#%#*^ >>>> >>>> Nepirksiu niekad toyotos. >>>> >>>> >>>> >>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kam idomu >>>>> >>>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si >>>>> nuomone >>>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia >>>>> komplektacija >>>>> >>>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >>>>> trumpuju lempute, kuri >>>>> pataisyta smugiu i zibinta >>>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >>>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose >>>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >>>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >>>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >>>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >>>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >>>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >>>>> veikiancios degalines ant 50. >>>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >>>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >>>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos >>>>> >>>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >>>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet >>>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, >>>>> kazkaip keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes >>>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >>>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, >>>>> taciau 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie >>>>> 4k+ apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai >>>>> ikalnej noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks >>>>> kia cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. >>>>> Kai Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu >>>>> furgonai tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 >>>>> pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint >>>>> nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim >>>>> 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau >>>>> tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma >>>>> sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima >>>>> impulsyviau pavaziuot. >>>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam >>>>> varinkeliui, ypac ikalnese >>>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, >>>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 >>>>> pakilo iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, >>>>> momentiniu sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai >>>>> nedziuginanciam 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj >>>>> greiti iki ~120 sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau >>>>> vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji >>>>> salyginai arti 4tos - kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant. >>>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >>>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli >>>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur. >>>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >>>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >>>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo >>>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. >>>>> Skydelio apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, >>>>> kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, >>>>> patogiau ir zemiau isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie >>>>> keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas >>>>> prie bmw cockpit'o) >>>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >>>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >>>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik >>>>> pasvajot... >>>>> >>>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras >>>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, >>>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar >>>>> kiti vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio >>>>> nauju mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v >>>>> (berods toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes >>>>> rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta... >>>>> >>>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >>>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >