ta prasme, geras vaoruotojas turetu atsidaryt dureles ir pasispirt koja? -- Dainius "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:h2ceps$vdf$1@trimpas.omnitel.net... > čia jau vos ne dar plius pora nuotraukų ir gali jau į žurnalą straipsnį > dėti ;) > bet ta vieta, kai tave lenkia visokios fiestos korsos ir ledų furgonai tai > įtarimą sukelia ne apie mašiną, o vairuotoją. > > "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... >> kam idomu >> >> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si >> nuomone >> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia >> komplektacija >> >> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >> trumpuju >> lempute, kuri >> pataisyta smugiu i zibinta >> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu >> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >> veikiancios degalines ant 50. >> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >> kelioneje >> kazkaip keistai komfortiskos >> >> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >> pasiklausiu >> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo >> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm >> jau butu issibezdejes >> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau >> 5ta >> pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. >> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai >> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, >> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos >> kalniukuose >> pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio >> efekto >> ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. >> 2 >> pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, >> kuris >> turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai >> vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio >> silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo >> galima impulsyviau pavaziuot. >> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam >> varinkeliui, ypac ikalnese >> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, >> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo >> iki >> 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu >> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L >> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos >> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau >> butu >> galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek >> tekdavo naudoti kazka lenkiant. >> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >> leisdavo >> suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai >> mashina, >> kuri yra kazkur kitur. >> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena >> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio >> apsvietimo >> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur >> nestabiliai >> laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei >> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 >> (gal >> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o) >> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik >> pasvajot... >> >> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras >> ispudis >> lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas >> darbu >> pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau >> lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau >> nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant >> 3ms >> suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net >> lygint neverta... >> >> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >> >> >>