pamatytum 2ltr benza automata......bleble, ka jie ruke ta mashina darydami :( -- Dainius "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:h2g2l2$da2$1@trimpas.omnitel.net... > man ir tas priespaskutinis Avensis tai bbiene: > gale sedint supa, vietos tik truputi daugiau nei Auryj, > garso izoliacijos irgi ne ka daugiau, tiesa, vaziuotas > dyzlius gan smagus pasitaike ir 6pavaru mechanika > tiksli ir smagi, tai dar atpirko. > > "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message > news:h2fnd3$u4u$1@trimpas.omnitel.net... >> taspacgi. tik su sikna. >> >> -- >> T >> >> "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message >> news:h2fktb$plv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jo, bbienė tas auris. kažin kaip su corolla, kažkaip turiu įtarimų kad >>> turėtų būt geriau :D >>> >>>> jep! pamirsau vietos issveistyma ant rankinio - vietos palikta, lyg >>>> tacka >>>> driftine, o rankinis vienas svarbiausiu elementu, bet >>>> is tikro tai keistokai taip. >>>> >>>> dar galiu pridet, kad vietos salone pakankamai, traukos momento tikrai >>>> is >>>> pradziu yra, bet tikeisi kad jo bus dar daugiau ant didesniu apsuku, >>>> bet >>>> lieka lygiai tiek pat >>>> smaugt is vietos tikrai nereik, manau, kad 1ma pavara gan trumpa - tas >>>> prideda efekto >>>> >>>> ka ten tie indikatoriai del pavaru rodo, tai briedas - vaziuoji i kalna >>>> pvz >>>> 4ta pavara, greitis jau krenta, tai kol neuzmini iki dugno tol jis ir >>>> rodo >>>> 5ta jungt. >>>> >>>> as max vienakart buvau iki 175-180 isisvindaves nuo kalno pilna >>>> mashina, >>>> daugiau nebandziau ekperimentuot, nes stabilumo jau mazokai nuo 130+ > >