geras auris vairuotojas turetu mesti inkara ant padoraus lexus ar merso ir ramiai vaziuoti, negalvodamas apie sanaudas ir rpm. O siaip potencialus ir teigiamas auris vairuotojas turetu pries sesdamas i ji pagalvoti ar nesutrikdys eismo autobane ir isvis kyla klausimas - kodel auriai ileidziama i autobanus? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h2cg49$1su$1@trimpas.omnitel.net... > ta prasme, geras vaoruotojas turetu atsidaryt dureles ir pasispirt koja? > > -- > Dainius > > > "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message > news:h2ceps$vdf$1@trimpas.omnitel.net... >> čia jau vos ne dar plius pora nuotraukų ir gali jau į žurnalą straipsnį >> dėti ;) >> bet ta vieta, kai tave lenkia visokios fiestos korsos ir ledų furgonai >> tai >> įtarimą sukelia ne apie mašiną, o vairuotoją. >> >> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... >>> kam idomu >>> >>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si >>> nuomone >>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia >>> komplektacija >>> >>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >>> trumpuju >>> lempute, kuri >>> pataisyta smugiu i zibinta >>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu >>> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >>> veikiancios degalines ant 50. >>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >>> kelioneje >>> kazkaip keistai komfortiskos >>> >>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >>> pasiklausiu >>> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo >>> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad >>> 50kkm >>> jau butu issibezdejes >>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau >>> 5ta >>> pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. >>> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai >>> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, >>> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos >>> kalniukuose >>> pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio >>> efekto >>> ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. >>> 2 >>> pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, >>> kuris >>> turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai >>> vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio >>> silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo >>> galima impulsyviau pavaziuot. >>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam >>> varinkeliui, ypac ikalnese >>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, >>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo >>> iki >>> 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu >>> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L >>> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos >>> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau >>> butu >>> galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek >>> tekdavo naudoti kazka lenkiant. >>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >>> leisdavo >>> suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai >>> mashina, >>> kuri yra kazkur kitur. >>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo >>> rankena >>> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio >>> apsvietimo >>> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur >>> nestabiliai >>> laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei >>> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 >>> (gal >>> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o) >>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik >>> pasvajot... >>> >>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras >>> ispudis >>> lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas >>> darbu >>> pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau >>> lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau >>> nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant >>> 3ms >>> suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net >>> lygint neverta... >>> >>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >>> >>> >>> > >