Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: Hyperlink
Data: 2009-06-30 11:29:51
geras auris vairuotojas turetu mesti inkara ant padoraus lexus ar merso ir 
ramiai vaziuoti, negalvodamas apie sanaudas ir rpm. O siaip potencialus ir 
teigiamas auris vairuotojas turetu pries sesdamas i ji pagalvoti ar 
nesutrikdys eismo autobane ir isvis kyla klausimas - kodel auriai ileidziama 
i autobanus?

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:h2cg49$1su$1@trimpas.omnitel.net...
> ta prasme, geras vaoruotojas turetu atsidaryt dureles ir pasispirt koja?
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Faktas" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
> news:h2ceps$vdf$1@trimpas.omnitel.net...
>> čia jau vos ne dar plius pora nuotraukų ir gali jau į žurnalą straipsnį 
>> dėti ;)
>> bet ta vieta, kai tave lenkia visokios fiestos korsos ir ledų furgonai 
>> tai
>> įtarimą sukelia ne apie mašiną, o vairuotoją.
>>
>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message 
>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
>>> kam idomu
>>>
>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si 
>>> nuomone
>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia
>>> komplektacija
>>>
>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia 
>>> trumpuju
>>> lempute, kuri
>>> pataisyta smugiu i zibinta
>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu
>>> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata
>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel
>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios
>>> veikiancios degalines ant 50.
>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje 
>>> kelioneje
>>> kazkaip keistai komfortiskos
>>>
>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. 
>>> pasiklausiu
>>> dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo
>>> enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 
>>> 50kkm
>>> jau butu issibezdejes
>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip
>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 
>>> 5ta
>>> pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku.
>>> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai
>>> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta,
>>> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos 
>>> kalniukuose
>>> pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio 
>>> efekto
>>> ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 
>>> 2
>>> pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, 
>>> kuris
>>> turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai
>>> vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio
>>> silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo
>>> galima impulsyviau pavaziuot.
>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam
>>> varinkeliui, ypac ikalnese
>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje,
>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo 
>>> iki
>>> 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu
>>> specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L
>>> diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos
>>> ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau 
>>> butu
>>> galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek
>>> tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau 
>>> leisdavo
>>> suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai 
>>> mashina,
>>> kuri yra kazkur kitur.
>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo 
>>> rankena
>>> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio 
>>> apsvietimo
>>> reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur 
>>> nestabiliai
>>> laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei
>>> sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 
>>> (gal
>>> cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o)
>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik
>>> pasvajot...
>>>
>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras 
>>> ispudis
>>> lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas 
>>> darbu
>>> pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau
>>> lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau
>>> nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant 
>>> 3ms
>>> suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net
>>> lygint neverta...
>>>
>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi
>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>>
>>>
>>>
>
>