yep. ir dar maziau kainuojanciu. pvz hiunday -- T "400R" <test@test.lt> wrote in message news:h2hubb$4bn$1@trimpas.omnitel.net... > Uz tokios auris kaina galima rasti daug panasios klases masinu, zymiai > maziau uzpisanciu. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:h2ht6f$2nk$1@trimpas.omnitel.net... >>o tipo brangios? >> >> -- >> Dainius >> >> >> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >> news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net... >>> tipo toyotos pigios???????????..... >>> nuo kada cia taip? >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki. >>>> >>>> -- >>>> Dainius >>>> >>>> >>>> "400R" <test@test.lt> wrote in message >>>> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai >>>>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti >>>>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!! matau dabar dar auris toki pat gaidi >>>>> pagamino pi%#^%#*#%#*^ >>>>> >>>>> Nepirksiu niekad toyotos. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kam idomu >>>>>> >>>>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si >>>>>> nuomone >>>>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia >>>>>> komplektacija >>>>>> >>>>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >>>>>> trumpuju lempute, kuri >>>>>> pataisyta smugiu i zibinta >>>>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >>>>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose >>>>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >>>>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >>>>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >>>>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >>>>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >>>>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >>>>>> veikiancios degalines ant 50. >>>>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >>>>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >>>>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos >>>>>> >>>>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >>>>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet >>>>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, >>>>>> kazkaip keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes >>>>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >>>>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, >>>>>> taciau 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie >>>>>> 4k+ apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai >>>>>> ikalnej noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks >>>>>> kia cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. >>>>>> Kai Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu >>>>>> furgonai tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 >>>>>> pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint >>>>>> nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim >>>>>> 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau >>>>>> tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma >>>>>> sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima >>>>>> impulsyviau pavaziuot. >>>>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam >>>>>> varinkeliui, ypac ikalnese >>>>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, >>>>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 >>>>>> pakilo iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, >>>>>> momentiniu sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai >>>>>> nedziuginanciam 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj >>>>>> greiti iki ~120 sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau >>>>>> vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji >>>>>> salyginai arti 4tos - kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant. >>>>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >>>>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli >>>>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur. >>>>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >>>>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >>>>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo >>>>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. >>>>>> Skydelio apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, >>>>>> kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, >>>>>> patogiau ir zemiau isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie >>>>>> keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas >>>>>> prie bmw cockpit'o) >>>>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >>>>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >>>>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik >>>>>> pasvajot... >>>>>> >>>>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras >>>>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, >>>>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar >>>>>> kiti vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio >>>>>> nauju mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v >>>>>> (berods toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes >>>>>> rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta... >>>>>> >>>>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >>>>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >