Sutinku, kad tokia padetis yra labai gera kai lakstai, kai reikia daug ir staigiai sukioti vaira, metyti pavaras, beigi spardyti per pedalus. Pvz ash ir pats, dazhniausiai, penktadienio/sheshtadienio velais vakarais prisitraukiu archiau sedyne, pasistatau stachiau sedynes atlosha - taip ir matomumas ir valdomumas kurkas geresnis. Bet shiaip kruizinant ar po kamschius besitrinant yra ir kurkas patogesniu sedesenu. -- kiSLOTHnik Quattro GmbH Q1 "mumumčik zergatronas" <zz@mumumba.zerg> wrote in message news:h2f4a1$u78$1@trimpas.omnitel.net... > kojos: > isminus sankabos pedala kojos turi buti VIS DAR sulenktos > kodel? kai duosies priekiu i ka nors stabdydamas, kad keliu sanariai > nepareitu likusiam gyvenimui > > sedyne: > remtis visu pavirsiumi > kodel? kad nugaros raumenims nereiketu visa laika itemptiems buti ir > nereiktu LAIKYTIS uz vairo ant posukiu > > rankos: > turi RIESO (a.k.a. plastakos/dilbio sanario) sujungimu pasiekti virsutine > (t.y. praktiskai labiausiai nutolusia nuo vairuotojo) vairo dali. rankos - > lygiagreciai masinos judejimui (ne istrizai) > kodel? kad galetum bet kuriuo momentu pilnai valdyti vaira, o ne kaboti > ant jo > > galva: > minimum per 4 pirstus nuo stogo. > kodel? kad pasigaves stoga sprando nenusisuktum > > ^^^(C) vieno ralio lenktyninko patarimai pries pradedant mokyti vairuoti.. > > aisku visa tai saugu yra tik jei esi prisiseges.. > > > is pradziu buvo keista sedesena.. pojutis kaip kartinge (vairas "arti", > sedyne "stacia", kojos sulenktos per kelius visa laika) > > pripratau greit > > > > hedgehogus paiuricus wrote: >> ismini sankabos pedala iki dugno ir atsitrauki sedyne kad dar liktu vos >> vos rezervo, tada atlenki atlosa i prieki mazdaug 110 laipsniu kampu, kad >> paemes vaira virsutiniam taske su desine ranka galetum nuleist riesa >> (tipo plastaka kabo ant vairo ant sulenktu pirstu) >> >> nugara/mentes turi visu plotu remtis i sedynes atlosa >> >> ispradziu gal ir gaidiskai kamnos pagal paniatkes gali pasirodyt, bet >> efektyvumas juntamas. tiek valdymo, tiek nuovargio >>