jep! pamirsau vietos issveistyma ant rankinio - vietos palikta, lyg tacka driftine, o rankinis vienas svarbiausiu elementu, bet is tikro tai keistokai taip. dar galiu pridet, kad vietos salone pakankamai, traukos momento tikrai is pradziu yra, bet tikeisi kad jo bus dar daugiau ant didesniu apsuku, bet lieka lygiai tiek pat smaugt is vietos tikrai nereik, manau, kad 1ma pavara gan trumpa - tas prideda efekto ka ten tie indikatoriai del pavaru rodo, tai briedas - vaziuoji i kalna pvz 4ta pavara, greitis jau krenta, tai kol neuzmini iki dugno tol jis ir rodo 5ta jungt. as max vienakart buvau iki 175-180 isisvindaves nuo kalno pilna mashina, daugiau nebandziau ekperimentuot, nes stabilumo jau mazokai nuo 130+ "Spakains" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:h2f39p$smf$1@trimpas.omnitel.net... > Darbinę tokią kaip tik turim, tai viskas taip kaip aprašei ;] Dar galėčiau > paminėt, kad salonas toks neftemūkas visiškas, rankinio ričiagas > idijotiškas, kažkokia erdvė po juo padaryta, nesuprasi kam. Variklis kaip > kuolas, bet nustebino vienas mažmožis- sukimo momentas jau nuo mažų apsukų > geras, t.y. nereik smaugt iš vietos judant ir t.t. Pvz ties 50 kmh kompas > jau rodo jungt 5'ą pavarą, tipo taip taupiau. Išspaudęs buvau 190 kmh- > daugiau niekaip nebegreitėja, bet skaitau kad neblogai ir tiek ;] > Stabilumo kažkaip nepasigedau, tik vairas kaip man per jautrus, mieste gal > ir gerai, bet kur toliau tai užpi$a. > Nepirkčiau sau niekad aurio, nu nebent kainą dvigubai numuštų, bet ir tai > hz.