nepatinka man. nors pvz roomster, nors ir tapati fabia - jau visai nieko. "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message news:h2hvri$6gm$1@trimpas.omnitel.net... > pvz - fabia. > Turejau garbes palakstyt su 1,6 77kw benzinine, sport komlektacijos - > nerealus mashiniukas. > > -- > kiSLOTHnik > Quattro GmbH Q1 > > > "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message > news:h2hurl$52d$1@trimpas.omnitel.net... >> yep. ir dar maziau kainuojanciu. pvz hiunday >> >> -- >> T >> >> "400R" <test@test.lt> wrote in message >> news:h2hubb$4bn$1@trimpas.omnitel.net... >>> Uz tokios auris kaina galima rasti daug panasios klases masinu, zymiai >>> maziau uzpisanciu. >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:h2ht6f$2nk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o tipo brangios? >>>> >>>> -- >>>> Dainius >>>> >>>> >>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>> news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> tipo toyotos pigios???????????..... >>>>> nuo kada cia taip? >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki. >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> Dainius >>>>>> >>>>>> >>>>>> "400R" <test@test.lt> wrote in message >>>>>> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai >>>>>>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti >>>>>>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!! matau dabar dar auris toki pat >>>>>>> gaidi >>>>>>> pagamino pi%#^%#*#%#*^ >>>>>>> >>>>>>> Nepirksiu niekad toyotos. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>>>>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> kam idomu >>>>>>>> >>>>>>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si >>>>>>>> nuomone >>>>>>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia >>>>>>>> komplektacija >>>>>>>> >>>>>>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >>>>>>>> trumpuju lempute, kuri >>>>>>>> pataisyta smugiu i zibinta >>>>>>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >>>>>>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose >>>>>>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >>>>>>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >>>>>>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >>>>>>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >>>>>>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >>>>>>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >>>>>>>> veikiancios degalines ant 50. >>>>>>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >>>>>>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >>>>>>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos >>>>>>>> >>>>>>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >>>>>>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet >>>>>>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, >>>>>>>> kazkaip keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes >>>>>>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >>>>>>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, >>>>>>>> taciau 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie >>>>>>>> 4k+ apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai >>>>>>>> ikalnej noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo >>>>>>>> koks >>>>>>>> kia cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip >>>>>>>> stovinti. >>>>>>>> Kai Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu >>>>>>>> furgonai tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 >>>>>>>> pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint >>>>>>>> nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu >>>>>>>> tarkim >>>>>>>> 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau >>>>>>>> tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma >>>>>>>> sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima >>>>>>>> impulsyviau pavaziuot. >>>>>>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam >>>>>>>> varinkeliui, ypac ikalnese >>>>>>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, >>>>>>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 >>>>>>>> pakilo iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, >>>>>>>> momentiniu sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai >>>>>>>> nedziuginanciam 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj >>>>>>>> greiti iki ~120 sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau >>>>>>>> vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji >>>>>>>> salyginai arti 4tos - kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant. >>>>>>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >>>>>>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli >>>>>>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur. >>>>>>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >>>>>>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >>>>>>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo >>>>>>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. >>>>>>>> Skydelio apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, >>>>>>>> kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, >>>>>>>> patogiau ir zemiau isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie >>>>>>>> keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas >>>>>>>> prie bmw cockpit'o) >>>>>>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >>>>>>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >>>>>>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik >>>>>>>> pasvajot... >>>>>>>> >>>>>>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras >>>>>>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, >>>>>>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar >>>>>>>> kiti vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio >>>>>>>> nauju mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v >>>>>>>> (berods toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes >>>>>>>> rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta... >>>>>>>> >>>>>>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >>>>>>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> > >