Tema: Re: toyota auris ispudziai po 4.5kkm
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-07-02 12:49:38
pvz - fabia.
Turejau garbes palakstyt su 1,6 77kw benzinine, sport komlektacijos - 
nerealus mashiniukas.

-- 
kiSLOTHnik
Quattro GmbH Q1


"TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
news:h2hurl$52d$1@trimpas.omnitel.net...
> yep. ir dar maziau kainuojanciu. pvz hiunday
>
> --
> T
>
> "400R" <test@test.lt> wrote in message 
> news:h2hubb$4bn$1@trimpas.omnitel.net...
>> Uz tokios auris kaina galima rasti daug panasios klases masinu, zymiai
>> maziau uzpisanciu.
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>> news:h2ht6f$2nk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>o tipo brangios?
>>>
>>> -- 
>>> Dainius
>>>
>>>
>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
>>> news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> tipo toyotos pigios???????????.....
>>>> nuo kada cia taip?
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message
>>>> news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki.
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Dainius
>>>>>
>>>>>
>>>>> "400R" <test@test.lt> wrote in message
>>>>> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai
>>>>>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti
>>>>>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!!  matau dabar dar auris toki pat 
>>>>>> gaidi
>>>>>> pagamino pi%#^%#*#%#*^
>>>>>>
>>>>>> Nepirksiu niekad toyotos.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message
>>>>>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> kam idomu
>>>>>>>
>>>>>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si
>>>>>>> nuomone
>>>>>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia
>>>>>>> komplektacija
>>>>>>>
>>>>>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia
>>>>>>> trumpuju lempute, kuri
>>>>>>> pataisyta smugiu i zibinta
>>>>>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode
>>>>>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose
>>>>>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta
>>>>>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu
>>>>>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata
>>>>>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4
>>>>>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel
>>>>>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios
>>>>>>> veikiancios degalines ant 50.
>>>>>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija.
>>>>>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje
>>>>>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos
>>>>>>>
>>>>>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga.
>>>>>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet
>>>>>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose,
>>>>>>> kazkaip keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes
>>>>>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip
>>>>>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose,
>>>>>>> taciau 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie
>>>>>>> 4k+ apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai
>>>>>>> ikalnej noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo 
>>>>>>> koks
>>>>>>> kia cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip 
>>>>>>> stovinti.
>>>>>>> Kai Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu
>>>>>>> furgonai tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3
>>>>>>> pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint
>>>>>>> nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu 
>>>>>>> tarkim
>>>>>>> 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau
>>>>>>> tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma
>>>>>>> sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima
>>>>>>> impulsyviau pavaziuot.
>>>>>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam
>>>>>>> varinkeliui, ypac ikalnese
>>>>>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje,
>>>>>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7
>>>>>>> pakilo iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130,
>>>>>>> momentiniu sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai
>>>>>>> nedziuginanciam 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj
>>>>>>> greiti iki ~120 sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau
>>>>>>> vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji
>>>>>>> salyginai arti 4tos - kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant.
>>>>>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau
>>>>>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli
>>>>>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur.
>>>>>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai
>>>>>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas
>>>>>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo
>>>>>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi.
>>>>>>> Skydelio apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis,
>>>>>>> kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake,
>>>>>>> patogiau ir zemiau isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie
>>>>>>> keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas
>>>>>>> prie bmw cockpit'o)
>>>>>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje
>>>>>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau
>>>>>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik
>>>>>>> pasvajot...
>>>>>>>
>>>>>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras
>>>>>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot,
>>>>>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar
>>>>>>> kiti vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio
>>>>>>> nauju mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v
>>>>>>> (berods toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes
>>>>>>> rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta...
>>>>>>>
>>>>>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi
>>>>>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>