pvz - fabia. Turejau garbes palakstyt su 1,6 77kw benzinine, sport komlektacijos - nerealus mashiniukas. -- kiSLOTHnik Quattro GmbH Q1 "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message news:h2hurl$52d$1@trimpas.omnitel.net... > yep. ir dar maziau kainuojanciu. pvz hiunday > > -- > T > > "400R" <test@test.lt> wrote in message > news:h2hubb$4bn$1@trimpas.omnitel.net... >> Uz tokios auris kaina galima rasti daug panasios klases masinu, zymiai >> maziau uzpisanciu. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:h2ht6f$2nk$1@trimpas.omnitel.net... >>>o tipo brangios? >>> >>> -- >>> Dainius >>> >>> >>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>> news:h2hsjp$1rs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tipo toyotos pigios???????????..... >>>> nuo kada cia taip? >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:h2hlmt$m66$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki. >>>>> >>>>> -- >>>>> Dainius >>>>> >>>>> >>>>> "400R" <test@test.lt> wrote in message >>>>> news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai >>>>>> varikliai visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti >>>>>> benzininiu varikliu gaminti!!!!!! matau dabar dar auris toki pat >>>>>> gaidi >>>>>> pagamino pi%#^%#*#%#*^ >>>>>> >>>>>> Nepirksiu niekad toyotos. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message >>>>>> news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kam idomu >>>>>>> >>>>>>> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si >>>>>>> nuomone >>>>>>> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia >>>>>>> komplektacija >>>>>>> >>>>>>> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >>>>>>> trumpuju lempute, kuri >>>>>>> pataisyta smugiu i zibinta >>>>>>> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >>>>>>> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose >>>>>>> jokiu dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >>>>>>> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >>>>>>> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >>>>>>> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >>>>>>> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >>>>>>> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >>>>>>> veikiancios degalines ant 50. >>>>>>> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >>>>>>> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >>>>>>> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos >>>>>>> >>>>>>> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >>>>>>> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet >>>>>>> daaaaaaaug buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, >>>>>>> kazkaip keista, kad 50kkm jau butu issibezdejes >>>>>>> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >>>>>>> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, >>>>>>> taciau 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie >>>>>>> 4k+ apsuku. Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai >>>>>>> ikalnej noredavai aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo >>>>>>> koks >>>>>>> kia cerato, fiesta, corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip >>>>>>> stovinti. >>>>>>> Kai Kroatijos kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu >>>>>>> furgonai tai jame nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 >>>>>>> pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint >>>>>>> nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu >>>>>>> tarkim >>>>>>> 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau >>>>>>> tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma >>>>>>> sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima >>>>>>> impulsyviau pavaziuot. >>>>>>> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam >>>>>>> varinkeliui, ypac ikalnese >>>>>>> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, >>>>>>> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 >>>>>>> pakilo iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, >>>>>>> momentiniu sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai >>>>>>> nedziuginanciam 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj >>>>>>> greiti iki ~120 sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau >>>>>>> vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji >>>>>>> salyginai arti 4tos - kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant. >>>>>>> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >>>>>>> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli >>>>>>> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur. >>>>>>> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >>>>>>> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >>>>>>> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo >>>>>>> rankena ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. >>>>>>> Skydelio apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, >>>>>>> kazkaip kai kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, >>>>>>> patogiau ir zemiau isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie >>>>>>> keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas >>>>>>> prie bmw cockpit'o) >>>>>>> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >>>>>>> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >>>>>>> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik >>>>>>> pasvajot... >>>>>>> >>>>>>> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras >>>>>>> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, >>>>>>> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar >>>>>>> kiti vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio >>>>>>> nauju mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v >>>>>>> (berods toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes >>>>>>> rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta... >>>>>>> >>>>>>> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >>>>>>> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >>