nesiparinu, nera jokiu parkiu del apsuku. buvo parkes del variklio netraukimo ir silpnumo ten labai maziukai tie 95 arkliai rasiau, kad tikriausiai taip vvti sukonstruotas, kad persijungia i "rajesni" rezima ties akzkuriomis apsukomis speju ties 4k "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h2anpi$fg7$1@trimpas.omnitel.net... > ko tu del tu apsuku pariniesi? Troike su 1,9 varikliu lygiai tokios > pachios :) > > -- > Dainius > > > "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:h2ai0g$8lo$1@trimpas.omnitel.net... >> varant 120 - ~7 >> 130 - ~7.5 >> 140 - 9+ cia apsukos jau ~4.4k rpm >> >> norejau pasakyt, kad yra labai didelis skirtumas tarp 120 ir 140, >> speju del vvti ypatumu >> >> parasiau pries tai vidutines visos keliones sanaudas. >> >> pravaziavus lenkija ir slovakija ~1000km sanaudos buvo 6.7, pavaziavus >> gal 200km vengrijos ant 130-140 jos jau buvo 7.3, >> pagal savo aritmetikos zinias, sanaudos toje atkarpoje buvo virs 8.5, po >> likusiu >> 600km greitkeliu ant 120-130 iki Kroatijos pakrantes vidutines nukrito >> iki 7.2 >> >> >>> as nelabai suprantu ko tu tikiesi? nedaug pakilo tos sanaudos varant >>> 140, kaip tokiam mazam varikliui. >>> >>> mano 6 begiu 2,5 litro automatas esant eismui ir vidurkiui tabaluojantis >>> apie 110-120 valgo 7,7,5 litrus, jei vaziuoji apie 150-160 - apie 9-10, >>> o smaugiant virs 200, su is to sekanciais pagreitejimais (nes tenka >>> neretai pristabdinet, del kitu mashinu, o kadangi prie 200 jau pradeda >>> buket variklis tai ir kickdownint neretai ir jungt sport rezima) - tai >>> ima apie 15-16. >>> >> >> > >