čia jau vos ne dar plius pora nuotraukų ir gali jau į žurnalą straipsnį dėti ;) bet ta vieta, kai tave lenkia visokios fiestos korsos ir ledų furgonai tai įtarimą sukelia ne apie mašiną, o vairuotoją. "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... > kam idomu > > pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si nuomone > varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia > komplektacija > > +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia trumpuju > lempute, kuri > pataisyta smugiu i zibinta > +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode > +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu > dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta > +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu > +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata > vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 > sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel > keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios > veikiancios degalines ant 50. > miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. > +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje kelioneje > kazkaip keistai komfortiskos > > -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. pasiklausiu > dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug buvo > enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad 50kkm > jau butu issibezdejes > -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip > suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau 5ta > pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. > Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai > aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, > corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos kalniukuose > pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame nervas. Jokio efekto > ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau budavo, bet labai nezymus. 2 > pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau vaziuociau su varinkeliu, kuris > turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame biski pasijaustu trauka. Buvo kai > vaziavau tuscia mashina - jokio pastebimo pagyvejimo, tad i variklio > silpnuma sito bukumo nenurasyciau. Pats naudoju 73kW 316, tai su situo > galima impulsyviau pavaziuot. > -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam > varinkeliui, ypac ikalnese > -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, > nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo iki > 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu sanaudu > specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam 8-11L > diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 sanaudos > ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. Sakyciau butu > galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - kuria vis tiek > tekdavo naudoti kazka lenkiant. > -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau leisdavo > suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli valdai mashina, > kuri yra kazkur kitur. > -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai > -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas > -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena > ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio apsvietimo > reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai kur nestabiliai > laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau isitaisius sedynei > sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, nors mano ugis 187 (gal > cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o) > -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje > -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau > -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik > pasvajot... > > Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras ispudis > lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, japoniskas darbu > pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti vazines. Galeciau > lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju mashinu ilgiau > nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods toks...) vaziuojant 3ms > suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su silpniausiu 207 1.4hdi net > lygint neverta... > > Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi > susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. > > >