kai nori moka. Chia atvekis elementarus - gauni tai, uzh ka moki. -- Dainius "400R" <test@test.lt> wrote in message news:h2hjuv$j79$1@trimpas.omnitel.net... > Vazinejau su vienu modeliu senesnem yaris, corrola, benzininiai varikliai > visiskai buki..... kaip toyota iki siol nesugebejo ismokti benzininiu > varikliu gaminti!!!!!! matau dabar dar auris toki pat gaidi pagamino > pi%#^%#*#%#*^ > > Nepirksiu niekad toyotos. > > > > "Feniksas" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message > news:h2adok$qtd$1@trimpas.omnitel.net... >> kam idomu >> >> pasibascius link pietu europos su minetu apynauju auto susidaryta si >> nuomone >> varinkelis 71kw 1.4L vvti, auto ~1.5 metu senumo, 50kkm, baziniausia >> komplektacija >> >> +salyginai patikimas auto, tojotiskai nesugedo, isskyrus perdegusia >> trumpuju lempute, kuri >> pataisyta smugiu i zibinta >> +standoka pakaba, visas auto gan tvirtokai surestas pasirode >> +stabili posukiuose, keliskart pacypinus padangas kalnu keliukuose jokiu >> dideliu nevaldomumo, oversteer/understeer efektu nepastebeta >> +nebarskantis salonas, jokiu barskejimu, krebzdejimu, traskejimu >> +kuro ekonomija vaziuojant greiciais 60-110. bendra keliones samata >> vaziuojant 3 suaugusiais su pilnu bagazniku 6.4 >> sakykim, kad realiai ~6.7, nes buvo slinkta pora kart su low fuel >> keliasdesimt km Lenkijos ir jau Lietuvos keliais iki artimiausios >> veikiancios degalines ant 50. >> miesto rezimu buvo nedaug, 1/2 kelio buvo Lenkija. >> +dedu pliusa ir sedynems. nors kietos ir plastikines, bet ilgoje >> kelioneje kazkaip keistai komfortiskos >> >> -galinio bakelio baubimas galvojau, kad ivarys vibracine liga. >> pasiklausiu dar nuomavusio vadybininko, ar taip turi but, bet daaaaaaaug >> buvo enduro'isko skambesio, ypac didesnese apsukose, kazkaip keista, kad >> 50kkm jau butu issibezdejes >> -visiskas VISISKAS variklio bukumas, neaisku ar ten kompas taip >> suprogramintas, bet netraukia prie jokiu apsuku zemose pavarose, taciau >> 5ta pavara dar parodydavo siek tiek gyvybes autobanuose prie 4k+ apsuku. >> Vaizuojant po psekijos kalvas siek tiek uzpisdavo kai ikalnej noredavai >> aplenkt kokia fura 80kmh, o is galo startuodavo koks kia cerato, fiesta, >> corsa ar pan kibiriukas ir darydavo kaip stovinti. Kai Kroatijos >> kalniukuose pradedavo taip pat daryt visokie ledu furgonai tai jame >> nervas. Jokio efekto ar kikdownintum ant 5, 4, 3 pavaros. tiksliau >> budavo, bet labai nezymus. 2 pavara redlainint nebandziau. Pats mieliau >> vaziuociau su varinkeliu, kuris turetu tarkim 1000rpm "langa" kuriame >> biski pasijaustu trauka. Buvo kai vaziavau tuscia mashina - jokio >> pastebimo pagyvejimo, tad i variklio silpnuma sito bukumo nenurasyciau. >> Pats naudoju 73kW 316, tai su situo galima impulsyviau pavaziuot. >> -variklio silpnumas. Tackos svoris ~1200kg, sakyciau per daug tokiam >> varinkeliui, ypac ikalnese >> -neekonomiskumas didesniuose greiciuose. Pirmoje autobanu atkarpoje, >> nuvaziavus virs 1000km paspaudus ~140 vidutines sanaudos nuo 6.7 pakilo >> iki 7.3. Apsukos gavosi ~3krpm prie 100 ir ~4 prie 130, momentiniu >> sanaudu specialiai nesekiau, bet jos sokinedavo visai nedziuginanciam >> 8-11L diapazone. Tai numazinus sekancioj atkarpoj greiti iki ~120 >> sanaudos ilgainiui krito iki 7.1 ir dar labiau jau vaziuojant kalnuose. >> Sakyciau butu galima ilgint 5ta pavara, nes ji salyginai arti 4tos - >> kuria vis tiek tekdavo naudoti kazka lenkiant. >> -visiskas vairo bukumas ir neinformatyvumas. Padangu garsas labiau >> leisdavo suprasti, koks kelias. Jausmas daznai buvo, kad per nuotoli >> valdai mashina, kuri yra kazkur kitur. >> -santykinai sunkus vairas, viena ranka neisvairuodavau ilgai >> -japoniskai silpnas priekinio stiklo apiputimas >> -dar keletas keistu ergonomikos sprendimu: mago garso reguliavimo rankena >> ganetinai slidi ir maza, riebaluotom rankom nepasuksi. Skydelio >> apsvietimo reguliavimo nebuvimas - siek tiek varvino akis, kazkaip kai >> kur nestabiliai laikydavosi benzo pistoletas bake, patogiau ir zemiau >> isitaisius sedynei sone nelabai pasiekdavau prie keleivio rankeneles, >> nors mano ugis 187 (gal cia labiau pripratimas prie bmw cockpit'o) >> -pakaba nors ir standi, bet ir kieta bei nemaloni prastame kelyje >> -visas stabilumas greiciuose iki 100 isnykdavo paspaudus greiciau >> -apie tokius dalykus kaip mashinos "charizma" ar "dvasia" galima tik >> pasvajot... >> >> Visa kita - kaip ir galima tiketis ir tokio dydzio mashinos. Bendras >> ispudis lyg mashina konstravo tie, kurie su ja neplanavo vaziuot, >> japoniskas darbu pasiskirstymas - mes konstruojam, jie gamina, dar kiti >> vazines. Galeciau lygint su 207 ar Corsa, kitu panasaus dydzio nauju >> mashinu ilgiau nevairavau. Tai klase zemesne Corsa 1.2 16v (berods >> toks...) vaziuojant 3ms suaugusiems ir tai daugiau gyvybes rode, o su >> silpniausiu 207 1.4hdi net lygint neverta... >> >> Bendra nuomone apie Toyota Auris - nepatogi, plastikine ir nesmagi >> susisiekimo priemone. Sau ir uz tokia kaina - niekaip. Dedu minusa. >> >> >> > >