Apie rūdis kaip ir žinai. Na tai, galinės durys, variklio dangtis, bet čia kaip tik kelis apžiūrinėjau (draugas norėjo žmonai pirkti kaip pirmą automobilį), tai verta prasieiti per visą perimetrą, t.y. arkas ir durų apačias taip pat. Bet jūsų klimatas palankesnis, todėl neradęs korozijos nenustebk, jie juk jau cinkuoti (nors man kažko pasirodė, kad ne ten, kur labiausiai reikėtų). Akmenys, sakyčiau, du: 1) SAM'as - toks advanced "komforto irangos valdiklis", kuris mėgsta pablefuoti, kad pvz. pas tave kapotas atidarytas, o tada neveiks valytuvai. Arba kad galinės durys jau atrakintos, todėl jis dar kartą jų atrakinėti nesiruošia, nors durys kaip užkaltos. 2) FBS - "identifikavimo blokas", kuris atpažinęs raktą sankcionuoja užvedimą. Būna, kad raktą įkiši, viskas kaip ir nieko, radija įsijungia, langai darinėjasi, durys rakinasi, o neužsiveda nors tu ką. Perriši raktą ir viskas OK, bet tai a) pinigai, b) nemalonus siurprizas neužsivedant kur nors už 500 km nuo namų. Jei SAM feisliftintame egzemplioriuje greičiausiai nekvailios, tai su FBS visko gali būti. Apie motorą kažko ypatingo nepasakysiu, nes tokių smukmenų tikriausiai galima surasti kiekviename variklyje: m271 variklis turi toki neretai pasitaikanti defekta kaip karterio ventiliacijos sistemos hermetiskumo pazeidimas, ko pasekoje oras isiurbiamas apeinant matuoklius ir variklis pradeda dirbti nestabiliai, cia traukia, cia jau nebe, sunkiai vedasi ir t.t. (salinama keiciant zarna, jungiancia karterio ventiliacijos sistema su oro filtro deze). beje, kitos gumines oro isiurbimo sistemos detales irgi reikalauja demesio, nes panasus gedimas gali pasitaikyti bet kurioje is ju, tik gal ne taip daznai kaip karterio ventiliavime. perkant verta apziureti alsuoklius ir alyvos keitimo anga, jei jie tepaluoti, visai gali buti, kad pradeda uzsikisineti alyvos cirkuliavimo sistema, o tai su laiku prives prie alyvos istaskymo per paminetas angas su visomis pasekmemis (nestebima, jei naudojamos geros alyvos ir laikomasi keitimo intervalu). atskirai reikia pamineti tai, kad silpnokos grandines, kuriu susidevejimo zenklai atskirais atvejais pasirodo pradedant 60'000 km (nors gali sekmingai atlaikyti ir jai skirtus 200'000). pasekme nestabilus darbas, sunkesnis ir/arba truksmingas uzvedimas, o ignoruojant susidevejimo zenklus - variklio remontas. taip pat greitokai dyla zvaigzdutes, bet velgi, ne 100% atveju, taciau perkant pasitikrinti verta. dar vienas idomus nesklandumas: nuodegomis apsinesus voztuvams, spyruokles nebesugeba ju uzdaryti ir voztuvai "pakimba" (paprastai tai pasireiskia galios praradimu vaziuojant dideliais greiciais, nestabiliu darbu ir variklio kontrolines lempos uzsidegimu). prevencija - nenaudoti neaiskaus benzino, ilgai nesildyti variklio ziema ir uzsivedus vaziuoti iskart, kartais prasinesti aukstais sukiais, ypac jei vazinejama trumpais atstumais. seniausiuose m271 varikliuose panasus simptomai imanomi del ganetinai greitai besidevinciu voztuvu kreipianciuju, tik cia paminetos prevencijos priemones nepades, nes nuo dilimo jos nesaugo. O šiaip tai minimaliai prižiūrint daiktas kantrus. Kokiais 2007 metais patariau vienam piliečiui, kuris pinigus skaičiuoti labai moka ir savo laiką labai vertina, pasirinkti S203 su 2.7 dyzeliu. Nusipirko už brangiai nuvažiavusį realius 250Kkm, pats įmynė dar apie pusę milijono ir nebuvo nusivylęs (maždaug po 100K per metus). "Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message news:m329au$fhl$1@trimpas.omnitel.net... > On Sat, 01 Nov 2014 11:27:23 +0200, Esquires wrote: > > klausyk mekigi, geriau padiskutuojam prasmingesnem temom: S203 mopf taip > mazdaug nuo 2005 metu. Automatas. Maziausias prasmingas benzas arba > (turbut geriau)zyzelis. Tixlas ramiai ir komfortabiliai vazinet, > "valinimas" taip mazdaug px. Biudzetas mobileje taip apie 8k. Gadgetai px. > > Yra kokiu vengtinu akmenu? Kur visu pirma ieskot rudziu? Kad rudija > bagazines dangtis zinau. > > Kaip ten pas C180k su dujom? > > -- > kthxbai.