Tema: Re: kr?slo ?ildymas ?
Autorius: Esquires
Data: 2014-11-03 21:39:27
Apie rūdis kaip ir žinai. Na tai, galinės durys, variklio dangtis, bet čia 
kaip tik kelis apžiūrinėjau (draugas norėjo žmonai pirkti kaip pirmą 
automobilį), tai verta prasieiti per visą perimetrą, t.y. arkas ir durų 
apačias taip pat. Bet jūsų klimatas palankesnis, todėl neradęs korozijos 
nenustebk, jie juk jau cinkuoti (nors man kažko pasirodė, kad ne ten, kur 
labiausiai reikėtų).

Akmenys, sakyčiau, du:
1) SAM'as - toks advanced "komforto irangos valdiklis", kuris mėgsta 
pablefuoti, kad pvz. pas tave kapotas atidarytas, o tada neveiks valytuvai. 
Arba kad galinės durys jau atrakintos, todėl jis dar kartą jų atrakinėti 
nesiruošia, nors durys kaip užkaltos.
2) FBS - "identifikavimo blokas", kuris atpažinęs raktą sankcionuoja 
užvedimą. Būna, kad raktą įkiši, viskas kaip ir nieko, radija įsijungia, 
langai darinėjasi, durys rakinasi, o neužsiveda nors tu ką. Perriši raktą ir 
viskas OK, bet tai a) pinigai, b) nemalonus siurprizas neužsivedant kur nors 
už 500 km nuo namų.

Jei SAM feisliftintame egzemplioriuje greičiausiai nekvailios, tai su FBS 
visko gali būti.

Apie motorą kažko ypatingo nepasakysiu, nes tokių smukmenų tikriausiai 
galima surasti kiekviename variklyje:

m271 variklis turi toki neretai pasitaikanti defekta kaip karterio 
ventiliacijos sistemos hermetiskumo pazeidimas, ko pasekoje oras isiurbiamas 
apeinant matuoklius ir variklis pradeda dirbti nestabiliai, cia traukia, cia 
jau nebe, sunkiai vedasi ir t.t. (salinama keiciant zarna, jungiancia 
karterio ventiliacijos sistema su oro filtro deze). beje, kitos gumines oro 
isiurbimo sistemos detales irgi reikalauja demesio, nes panasus gedimas gali 
pasitaikyti bet kurioje is ju, tik gal ne taip daznai kaip karterio 
ventiliavime. perkant verta apziureti alsuoklius ir alyvos keitimo anga, jei 
jie tepaluoti, visai gali buti, kad pradeda uzsikisineti alyvos cirkuliavimo 
sistema, o tai su laiku prives prie alyvos istaskymo per paminetas angas su 
visomis pasekmemis (nestebima, jei naudojamos geros alyvos ir laikomasi 
keitimo intervalu). atskirai reikia pamineti tai, kad silpnokos grandines, 
kuriu susidevejimo zenklai atskirais atvejais pasirodo pradedant 60'000 km 
(nors gali sekmingai atlaikyti ir jai skirtus 200'000). pasekme nestabilus 
darbas, sunkesnis ir/arba truksmingas uzvedimas, o ignoruojant susidevejimo 
zenklus - variklio remontas. taip pat greitokai dyla zvaigzdutes, bet velgi, 
ne 100% atveju, taciau perkant pasitikrinti verta. dar vienas idomus 
nesklandumas: nuodegomis apsinesus voztuvams, spyruokles nebesugeba ju 
uzdaryti ir voztuvai "pakimba" (paprastai tai pasireiskia galios praradimu 
vaziuojant dideliais greiciais, nestabiliu darbu ir variklio kontrolines 
lempos uzsidegimu). prevencija - nenaudoti neaiskaus benzino, ilgai 
nesildyti variklio ziema ir uzsivedus vaziuoti iskart, kartais prasinesti 
aukstais sukiais, ypac jei vazinejama trumpais atstumais. seniausiuose m271 
varikliuose panasus simptomai imanomi del ganetinai greitai besidevinciu 
voztuvu kreipianciuju, tik cia paminetos prevencijos priemones nepades, nes 
nuo dilimo jos nesaugo.


O šiaip tai minimaliai prižiūrint daiktas kantrus. Kokiais 2007 metais 
patariau vienam piliečiui, kuris pinigus skaičiuoti labai moka ir savo laiką 
labai vertina, pasirinkti S203 su 2.7 dyzeliu. Nusipirko už brangiai 
nuvažiavusį realius 250Kkm, pats įmynė dar apie pusę milijono ir nebuvo 
nusivylęs (maždaug po 100K per metus).


"Invertuota panda" <padugne@home.lan> wrote in message 
news:m329au$fhl$1@trimpas.omnitel.net...
> On Sat, 01 Nov 2014 11:27:23 +0200, Esquires wrote:
>
> klausyk mekigi, geriau padiskutuojam prasmingesnem temom: S203 mopf taip
> mazdaug nuo 2005 metu. Automatas. Maziausias prasmingas benzas arba
> (turbut geriau)zyzelis. Tixlas ramiai ir komfortabiliai vazinet,
> "valinimas" taip mazdaug px. Biudzetas mobileje taip apie 8k. Gadgetai px.
>
> Yra kokiu vengtinu akmenu? Kur visu pirma ieskot rudziu? Kad rudija
> bagazines dangtis zinau.
>
> Kaip ten pas C180k su dujom?
>
> -- 
> kthxbai.