Tema: Re: kr?slo ?ildymas ?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2014-11-05 00:42:44
On Mon, 3 Nov 2014 20:39:30 +0100, "Esquires" <office@esquires.com> wrote:
>Akmenys, saky�iau, du:
>1) SAM'as - toks advanced "komforto irangos valdiklis", kuris m�gsta 
>pablefuoti, kad pvz. pas tave kapotas atidarytas, o tada neveiks valytuvai. 
>Arba kad galin�s durys jau atrakintos, tod�l jis dar kart� j� atrakin�ti 
>nesiruo�ia, nors durys kaip u�kaltos.
>2) FBS - "identifikavimo blokas", kuris atpa�in�s rakt� sankcionuoja 
>u�vedim�. B�na, kad rakt� �ki�i, viskas kaip ir nieko, radija �sijungia, 
>langai darin�jasi, durys rakinasi, o neu�siveda nors tu k�. Perri�i rakt� ir 
>viskas OK, bet tai a) pinigai, b) nemalonus siurprizas neu�sivedant kur nors 
>u� 500 km nuo nam�.
>
>Jei SAM feisliftintame egzemplioriuje grei�iausiai nekvailios, tai su FBS 
>visko gali b�ti.

Na, jei tik tokios problemos tai labai cool. Kirmijimas žinoma 
čiulpia, bet ką jau padarysi. Kad suprast situacijos dramatizmą: kaip 
ten su tų FBS problemom? Labiau "girdėjau kad pažįstamo pažįstamui" 
ar labiau "nėra tokios mašinos kuriai nėra bent kartą nutikę"? 
Papildomas raktas situaciją gelbsti ar pamiršta visus?

Beje, kaip manai, 8keur už 8-9 metų c180 su ~150k rida tai daug ar 
mažai? Ta prasme biudžetas realus ar optimistinis?

-- 
kthxbai.