Nu ka, siandien viena Saab 9-3x testdrivinau... ir likau nusivyles. Nors bendrai nera slyksti masina. Daugiausia kritikos sulaukia vatinis vairas kai masina suktelejus vaira ne pakeicia judejimo krypti, bet tiesiog palinksta (ratai 17"). Variklis ir automatas atskira istorija - iki 60km/h pagreiteti pavyksta puse velnio, bet paskui uzmynus tapke isgirsti tik kaukima iki 4k rpm ir viskas, daugiau jokios reakcijos. Sport rezime tas pats tik iki 5k rpm. Is 132kw biturbo tikejausi daugiau. Vidutines sanaudas kompas rode 10.4 (oops!) Surinkimas ir medziagos irgi siaip sau - mazdaug opelio, renault lygio. Gale uz saves atsisesti nesugebejau - kojos remesi i priekine sedyne. Cia iskaitant, kad nesu aukstas ar ilgu koju. Kas patiko - priekinio stiklo purkstukai netgi 3 ir purskia po 2 sroveles vienu metu :) Zodziu, teoriskai arklys, o praktiskai - nesikelia. On 10/12/14 10:22, md wrote: > http://auto.plius.lt/skelbimai/saab-9-3-1-9-l-universalas-2010-dyzelinas-3959036.html > > > Cia vis dar opelis ar saab? > > Ka pirmiausia ziureti? > > Zinau, kad dyzelis tik FWD, bet AWD ir nera butinybe. Taciau +35mm > laikau dideliu privalumu. > > Kaip ju varikliai? Cia berods Fiato stebuklas ir dar neblogai > paforsuotas. Igimtos ligos? DPF? EGR? longlife? > > Kaip automatai? Butu pirma auto gyvenime ne manualas. Isivaizduoju, kad > +1l/100km. > > Kaip ju vaziuokles, ar bent 2 metus (30-40kkm) atlaikytu sunkiomis > salygomis (Kaunas) jeigu taisyti originaliomis detalemis? > > Bendrai jeigu aptarnauti pas dileri - brangu? (UAB Piliakalnis, o gal > yra geriau Kaune?) > > Linke rudyti? > > Kazkodel isivaizduoju, kad vagystes jiems nebudingos, todel KASKO nebutu > draudziamas. > > Aciu.