saip nejauti kad truputi su kainom prasilenkta? A4 2009metu autopliuse - 8-13kE; (atmetus pora pigiausiu/brangiausiu egzemplioriu), A4 allroad - 2vnt tik, 12.8kE su 2.0 ir 16.9kE su 3.0; superbas, 2013 metu su maziau nei 100kkm rida - tik vienas, uz 20kE, ir tas sedanas. tai taip sakyciau jei itraukti salyga kad superbas neturetu buti tragiskos bukles ir apverktinos komplektacijos, tai uz rasti metu senumo automobili uz trecdali naujo automobilio kainos - nerealu. (naujo superb kombi kaina prasideda nuo 18.9kE uz plika su 1.4 benzininiu varikliu, bet jei nori dyzelio ir elegance komplektacijos - tai jau nuo 29kE, cia uz 1.6 dyzeli su 77kw, jei nori dyzelio su 4x4 - tai jau nuo 32.4kE, jei dyzelio, 4x4 ir automato - 35.8kE) "Icetom" parašė naujienų news:m9nn1v$rg$1@trimpas.omnitel.net... > arba nauja Fabia? Prie ko čia šiuo atveju Fabia? Ir šiaip maža ta Fabia, jei šeimai. Vienam važinėti po miestą dar pusę velnio su ja. Man asmeniškai, ar A4 (kur gale ne per daugiausia vietos) 2009 m. su 200-300 tūkst km. ar Superb Combi 2013 su gal net 100 tūkst. km nesiekiančia rida - kaip ir aiškus pasirinkimas būtų. Įtariu ir eksploataciniai kaštai tos Skodos būtų bent kokiais 30 % mažesni. Bet čia, aišku, skonio reikalas.