Škoda nepatinka nes negraži, nėr 3.0 dyzelio ir labai vw primena. O vw man nepatinka vidus (skonio reikalas). Turi kaiptik bendradarbis superbą 4x4 125 kw, pirko naują už 110klt. Nu važiuoja, sąnaudos mažos, ant kelio stovi, jam labai patinka. Man šiaip sau. T.y. kaip darbinė auto būtų visai netgi gera, bet asmeniškai sau nepirkčiau. Jau pirkau tajotą iš išskaičiavimo - viskas su ja gerai, savo pinigus atidirba su kaupu, bet nedžiugina, noriu kokybiškų medžiagų viduj ir t.t. A4 allroudas man labai gražus tiek vidum tiek išore (A6 nepatinka). 3.0 dyzelis turėtų būt smagus, prošvaisa kiek didesnė, bet dar ne džipas. Viduj vietos mažiau, ypač gale sėdintiems. Bet aš sėdėsiu prie vairo, gale - du mažamečiai, tai kaip ir px kiek ten vietos kojoms ar galvai. Dėl bagažinės tūrio man realiai reik universalo, kad sudėjus pripučiamą valtį dar ant viršaus galima būtų meškeres ir inventorių pasidėt (sedane jau nebetelpa/baisu sulaužyt). Viena bėda tik - žmonai nuo audi alergija, reiks kažkaip gydyt ;/ Šiaip E klasė (s212) labai patinka abiem, bet awd pasirinkimas artėja prie nulio, arba kainos jau gerokai virš 20€, kas man yra per brangu. Rwd variantai atkrenta (nesigilinam). Benvus baisiai pyzdina, aprinkinėja ir t.t. F11 neįpirksiu, E61 jau senas morališkai ir vidaus medžiagos šiaip sau, nors kaip variantas dar galutinai neatmestas, bet toks bbž. 2015.01.21 11:20, Tomas rašė: > On 2015.01.21 10:49, Icetom wrote: >>> tai, kad tai visiškai skirtingi automobiliai, kita platforma, >>> kostrukcija, varikliai, AWD sistemos ir taip toliau ir taip toliau >> >> Bet esmė kaip suprantu, kad Spakainas įsimetęs valtį galėtų nuvažiuoti >> pažvejioti. Tad taip ir neatsakei iš vartotojiškos pusės, kuo, senesnis, >> greičiausiai sudrožtas A4 geriau būtų už naujesnį, dar gyvą Superb Combi >> 4x4 už tą pačią kainą? > > Būtent. Tuo labiau, kad po tojotos net Škoda yra apgreidas.