gi sakiau, kad ridos atsukinetos taip 2-3x. nu negi butina reaguot i tokius kliedesius? "eimaz" <eimaz@nomail.lt> wrote in message news:maghs5$nlk$1@trimpas.omnitel.net... > briedas, kad prie tokių ridų keičiamos dalys. patirtis iš kokiu 10 busų > (pirkti nuo 0): > iki 250.000km keičiu einamąsias dalis: kaladėlės, tepalai, filtrai, > traukės, antgaliai, šarnyrai, poroje busų - priekiniai stabdžių diskai, > rankinio trosai, viename buse - galiniai guoliai, poroje busų, kurie jau > artėjo link 250.000km - sankabos cilindrai bei pavarų svirties trosai. > didžioji dalis tavo išvardintų bėdų pradeda lįsti virš 250-300k km ridos, > nes teko pradžioje nuomoti ir senus busus. > > "Arturas" wrote in message news:mafsng$c1t$1@trimpas.omnitel.net... > > Parduodi dalimis - matai ko kam reikia (cia apie sedynes ) > Ridos - kas per metus daro 400.000 keiciasi kas tiek km- > naudotas/keistas > detales parduodam > > > > prie ko čia sėdynės tai nelabai supratau? ką ten su ridom rašei, gali > atrašyt? čia prie tokių ridų tas dalis jau keitei? > > "Arturas" wrote in message news:maecoa$j9d$1@trimpas.omnitel.net... > > praktika 8 +- busus aka garantinius? ir pardavei pora melynu sedyniu > autopliuse - cia tavo praktika > 3 metus pro rankas praejo 130 aka klientu busu ir 20 busu dalim nuejo > Tai zinau kitas remonto istorijas be kristolinio rutulio > > https://www.youtube.com/watch?v=qji1PPdnhh4 > > > > > > > > "eimaz" parašė naujienų news:mae8o8$i11$1@trimpas.omnitel.net... > > nu per 5 metus nuomos praktikos su Renault ir Opel'io busais tikrai labai > gerai žinau tą skaičių nuo kurio jau geriausia pardavinėti mašiną. > o ką čia su ridom surašei, tai nesupratau. > > "Arturas" wrote in message news:madgun$6qr$1@trimpas.omnitel.net... > > > Gedimai kurie pradeda lįsti po 250k - ta skaiciu issitrink lauk - nera > tokio > > 2.o dci sanaudos > > sankabos cilindras new - 85 eur - 100.000 km > pagrindinis cil - new 35 eur - 100.000 km > pavarų svirties trosai rebuild 15 eur 100.000 km > purkštukai pjezo 0445115 007 max ->70.000 km = 175 eur - kuro > korekcijos > rodikliai nerodo realios bukles ecu > purkštukai solenoid 0445115 338 max -> 150.000 km = 145 eur > generarorius rebuild - 45 eur - 07.000 km > starteris rebuild 35 eur- 70.000 km > semi deze pavaru valdymas rebuild tech fluid change- 50.000 km - 200 eur > turbinos valdymas - new 30 eur - 150.000 km > oro srautas - 65 eur - 150.000 km > grandine, alkun zvaigzde 150 eur - 200.000 km > tepalo siurblys - 120 eur - 300.000 km > deze, guoliai 5,6 begiai - 120 eur - 300.000 km > gryztamo kuro juosta - 150.000 km - 70 eur > aukst kuro slegio siurblio voztuvas- 110 eur - 200.000 > > > > 1.9 dci - nerasysiu - palauksiu razumo nuotykiu europoje > > > > > , > > > > > km. aišku dar ir priklauso nuo > važinėjimo įpročių, miestas ar autostrada ir pan, tad gali pradėti lįsti > anksčiau, gali ir vėliau. tik kam tą išbandyti ant nuomininkų kailio, kai > gali parduot 3 metų auto, nusipirkti naują ir nesisukt galvos. > o kodėl draudimas kažką turi išspręsti greičiau? pagalba kelyje skirta > tam, > kad finansuotų tavo patirtas išlaidas sugedimo atveju. na gal dar tralą > greičiau suranda ir artimiausią servisą. > > "Arturas" wrote in message news:mabdev$3i4$1@trimpas.omnitel.net... > > Nejuokink su savo 250k km, nera masinu kurios niekad negenda ir nebus > > Pilna sostena garantiniu Trafiku, Vivaro ar ect > 2013.08 metu trafikas puikiai turi 400 k km ant spidometro > UK-LT zmogus vazineja per menesi daro 30kkm ir tt > Ir dar karta praktika tokia - joks draudimas neispres greiciau (na tarkim > 95% gedimu atveju) nei pats vairuotojas > Avarijos atveju tas pats. Kito bus is lektuvo niekas nenumes > > > > > > > > > > > > "eimaz" parašė naujienų news:ma7jbi$107$1@trimpas.omnitel.net... > > ponas Artūras Brazas. dar žinomas kaip langų centro expertas. nežinau kas > ten teisus buvo, bet tiek nuomojant, tiek ir nuomojantis senus grabus > nelabai ko kito ir galima tikėtis. NEGALIMA Vivaro/Trafic nuomotis su > didesne nei 250k km rida tolimai kelionei. > > "Zhegonskas" wrote in message news:ma7ct8$quu$1@trimpas.omnitel.net... > > beje, o kas cia njusuose buvo gera vivaro supistais purkstukais > isnuomaves ir dar uz remonta zmogui pinigu negrazino? > > On 2015-01-26 23:25, eimaz wrote: >> bet dar "geresnių" kompanijų negalėjai surasti? vienos iš jų naujausias >> automobilis 2007 metų, kita išvis kažkokia buhalterinė všį, kuri bijo >> savo rekvizitus kontaktuose nurodyti :) norėjai geros kainos, tai ir >> gavai. nesu dar matęs, kad rezervacija patvirtinama žodžiu, nepervedus >> rezervacijos ar nepasirašius sutarties. >> >> "news" wrote in message news:ma52ii$n15$1@trimpas.omnitel.net... >> >> "awdrius" <xozzis @ gmail . com> Wrote in message: >>> sveiki, >>> >>> niekada nesinaudojau tokia paslauga. >>> kur ie?kot, ? k? atkreipt d?mes? ? >>> Gal kas i? forumie?i? nuomoja >>> >>> Kelion? iki Slovakijos ir atgal +- 2000 km. >>> Trij? asmen? ?eima, vairuotojas 196 cm :-) >>> >>> >>> awdrius >>> 868222905 >>> Kaunas >>> >>> >>> >> >> Kolkas patirtis nekokia su lietuviskais verslininkais. >> >> Vilnius auto rental paskutines dienos isvakarese pasake kad auto >> nebus. Nieko pakaitinio net nebande siulyti. >> >> Autosritis.lt diena kai reikia pasiimti auto skambinu sakau >> atvaziuoju: sorry auto nebera, nieko negalim pasiulyti. Kadangi >> turejau nekokia patirti jau, tai siulau ir sutarti sudaryti is >> anksto ir pinigus pervesti, bet garantavo 100% kad bus... ir net >> nesiteike pranesti kad ieskociausi kitur. >> >> Siulau kazkaip tai apsidrausti nup tokiu nesamoniu. Tik kazin kiek >> nores tokia sutarti sudarytu jog jei nera auto tai bauda uz >> netesybas. >> >> >