Vaziuojant vietoj niekas ir nekeicia juo labiau garantiniu purkstuku irgi nereikia keisti, kol vaziuoja - perkam o 175e ir parsiduoda 130e po 70.000 km ir nereikia ziureti I tokius vaizdus att PA0, PF6010 dezes surudyja isminamas guolis pradeda dinginet sankaba ypac LUK, att Sankabos pag cilindras luzta fiksatoriai att Briedas kol nepasikeiti Norgei nakty Ir vaziuoja virs 2 mln km sitie busai o yra busas su 3,2 mln rida, taip kad ne jums man pasakot apie vivaro modelius pro rankas praleidau kokius 400 purkstuku ir vivaro diagnoze darau ranka virs kapoto , tempia remontuot masinas is Kaipedos Vilnaus Taurages Minsko , Kaliningrado Norges ar UK "eimaz" parašė naujienų news:maghs5$nlk$1@trimpas.omnitel.net... briedas, kad prie tokių ridų keičiamos dalys. patirtis iš kokiu 10 busų (pirkti nuo 0): iki 250.000km keičiu einamąsias dalis: kaladėlės, tepalai, filtrai, traukės, antgaliai, šarnyrai, poroje busų - priekiniai stabdžių diskai, rankinio trosai, viename buse - galiniai guoliai, poroje busų, kurie jau artėjo link 250.000km - sankabos cilindrai bei pavarų svirties trosai. didžioji dalis tavo išvardintų bėdų pradeda lįsti virš 250-300k km ridos, nes teko pradžioje nuomoti ir senus busus. "Arturas" wrote in message news:mafsng$c1t$1@trimpas.omnitel.net... Parduodi dalimis - matai ko kam reikia (cia apie sedynes ) Ridos - kas per metus daro 400.000 keiciasi kas tiek km- naudotas/keistas detales parduodam prie ko čia sėdynės tai nelabai supratau? ką ten su ridom rašei, gali atrašyt? čia prie tokių ridų tas dalis jau keitei? "Arturas" wrote in message news:maecoa$j9d$1@trimpas.omnitel.net... praktika 8 +- busus aka garantinius? ir pardavei pora melynu sedyniu autopliuse - cia tavo praktika 3 metus pro rankas praejo 130 aka klientu busu ir 20 busu dalim nuejo Tai zinau kitas remonto istorijas be kristolinio rutulio https://www.youtube.com/watch?v=qji1PPdnhh4 "eimaz" parašė naujienų news:mae8o8$i11$1@trimpas.omnitel.net... nu per 5 metus nuomos praktikos su Renault ir Opel'io busais tikrai labai gerai žinau tą skaičių nuo kurio jau geriausia pardavinėti mašiną. o ką čia su ridom surašei, tai nesupratau. "Arturas" wrote in message news:madgun$6qr$1@trimpas.omnitel.net... Gedimai kurie pradeda lįsti po 250k - ta skaiciu issitrink lauk - nera tokio 2.o dci sanaudos sankabos cilindras new - 85 eur - 100.000 km pagrindinis cil - new 35 eur - 100.000 km pavarų svirties trosai rebuild 15 eur 100.000 km purkštukai pjezo 0445115 007 max ->70.000 km = 175 eur - kuro korekcijos rodikliai nerodo realios bukles ecu purkštukai solenoid 0445115 338 max -> 150.000 km = 145 eur generarorius rebuild - 45 eur - 07.000 km starteris rebuild 35 eur- 70.000 km semi deze pavaru valdymas rebuild tech fluid change- 50.000 km - 200 eur turbinos valdymas - new 30 eur - 150.000 km oro srautas - 65 eur - 150.000 km grandine, alkun zvaigzde 150 eur - 200.000 km tepalo siurblys - 120 eur - 300.000 km deze, guoliai 5,6 begiai - 120 eur - 300.000 km gryztamo kuro juosta - 150.000 km - 70 eur aukst kuro slegio siurblio voztuvas- 110 eur - 200.000 1.9 dci - nerasysiu - palauksiu razumo nuotykiu europoje , km. aišku dar ir priklauso nuo važinėjimo įpročių, miestas ar autostrada ir pan, tad gali pradėti lįsti anksčiau, gali ir vėliau. tik kam tą išbandyti ant nuomininkų kailio, kai gali parduot 3 metų auto, nusipirkti naują ir nesisukt galvos. o kodėl draudimas kažką turi išspręsti greičiau? pagalba kelyje skirta tam, kad finansuotų tavo patirtas išlaidas sugedimo atveju. na gal dar tralą greičiau suranda ir artimiausią servisą. "Arturas" wrote in message news:mabdev$3i4$1@trimpas.omnitel.net... Nejuokink su savo 250k km, nera masinu kurios niekad negenda ir nebus Pilna sostena garantiniu Trafiku, Vivaro ar ect 2013.08 metu trafikas puikiai turi 400 k km ant spidometro UK-LT zmogus vazineja per menesi daro 30kkm ir tt Ir dar karta praktika tokia - joks draudimas neispres greiciau (na tarkim 95% gedimu atveju) nei pats vairuotojas Avarijos atveju tas pats. Kito bus is lektuvo niekas nenumes "eimaz" parašė naujienų news:ma7jbi$107$1@trimpas.omnitel.net... ponas Artūras Brazas. dar žinomas kaip langų centro expertas. nežinau kas ten teisus buvo, bet tiek nuomojant, tiek ir nuomojantis senus grabus nelabai ko kito ir galima tikėtis. NEGALIMA Vivaro/Trafic nuomotis su didesne nei 250k km rida tolimai kelionei. "Zhegonskas" wrote in message news:ma7ct8$quu$1@trimpas.omnitel.net... beje, o kas cia njusuose buvo gera vivaro supistais purkstukais isnuomaves ir dar uz remonta zmogui pinigu negrazino? On 2015-01-26 23:25, eimaz wrote: > bet dar "geresnių" kompanijų negalėjai surasti? vienos iš jų naujausias > automobilis 2007 metų, kita išvis kažkokia buhalterinė všį, kuri bijo > savo rekvizitus kontaktuose nurodyti :) norėjai geros kainos, tai ir > gavai. nesu dar matęs, kad rezervacija patvirtinama žodžiu, nepervedus > rezervacijos ar nepasirašius sutarties. > > "news" wrote in message news:ma52ii$n15$1@trimpas.omnitel.net... > > "awdrius" <xozzis @ gmail . com> Wrote in message: >> sveiki, >> >> niekada nesinaudojau tokia paslauga. >> kur ie?kot, ? k? atkreipt d?mes? ? >> Gal kas i? forumie?i? nuomoja >> >> Kelion? iki Slovakijos ir atgal +- 2000 km. >> Trij? asmen? ?eima, vairuotojas 196 cm :-) >> >> >> awdrius >> 868222905 >> Kaunas >> >> >> > > Kolkas patirtis nekokia su lietuviskais verslininkais. > > Vilnius auto rental paskutines dienos isvakarese pasake kad auto > nebus. Nieko pakaitinio net nebande siulyti. > > Autosritis.lt diena kai reikia pasiimti auto skambinu sakau > atvaziuoju: sorry auto nebera, nieko negalim pasiulyti. Kadangi > turejau nekokia patirti jau, tai siulau ir sutarti sudaryti is > anksto ir pinigus pervesti, bet garantavo 100% kad bus... ir net > nesiteike pranesti kad ieskociausi kitur. > > Siulau kazkaip tai apsidrausti nup tokiu nesamoniu. Tik kazin kiek > nores tokia sutarti sudarytu jog jei nera auto tai bauda uz > netesybas. > >