Tema: Re: mersedeso dyzelio variklio remontas
Autorius: E=MC^2
Data: 2009-07-01 15:08:04
Jei jau dumelis ir prie automatines dezes, tai tikrai abejociau kad 400 
tukstanciu

-- 
E=MC^2


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:h2fjer$na0$1@trimpas.omnitel.net...
> tai gal tada ir tukstanchiu ne 400?
>
> -- 
> Dainius
>
>
> "Darius" <pasaulis@mail.ru> wrote in message 
> news:h2fjb5$n39$1@trimpas.omnitel.net...
>> na kaip maciau, tai lygtais balti dumeliai ejo is dusliaros, tai gal jau 
>> kokie ziedai i pabaiga. brangu juos keist?
>>
>>
>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>> pranešime:h2fhh5$jop$1@trimpas.omnitel.net...
>>> jei tikrai 400000 rida ir normaliai eksploatuotas - net negalvok apie 
>>> varikli, nieko jam neatsitiks. Dezhe manau iki 3kLt, pesimistishkai 
>>> chia.
>>>
>>> -- 
>>> Dainius
>>>
>>>
>>> "Darius" <pasaulis@mail.ru> wrote in message 
>>> news:h2fhe1$jk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Siulo mersedesa, dyzeli.
>>>> butu 1991 metu, E300.
>>>>
>>>> Variklis pravaziaves virs 400'000 km
>>>> Dar dirba :) kaip pardavejas aiksu apsimeta nieko apie ji nezino.
>>>> Svarstau, jei btu blogiausias atvejis - varikliui reiktu kapitalke 
>>>> daryti - keik maximum galetu tai kainuoti?
>>>>
>>>> Taip pat yra automatine deze, veikia kaip ir normalai, bet jei ka, kiek 
>>>> irgi galetu maximum remontas kainuoti?
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>