Dekingas uz issamu atsakyma. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h2kcd0$m77$1@trimpas.omnitel.net... > pakabos konstrukcija identishka, bet tais metais detales jau su kitokiais > kodais einas (abo kokiais 1998, tai pasatas, A4, A6, A8 tos pachios > pakabos detales ejo). Toliau, 2.5 V6 variklis tas pats, per visas > (Superb, Passat, A4, A6, A8). 3.3TDI V8 sutinkamas tik A8. Kebulas pas A8 > ish principo kitoks, aliuminis space frame, kituose automobiliuose > nesutinkamas, ishskyrus dar A2, ta irgi aliumine. Kas link stabdzhiu, nu > didesni jie bus nei mazhesnius automobiliu, bet tikrai ne auksiniai ar > deimantiniai. > > Kostmoso jokio ten nera, i shrotus vazhiuoja greichiausiai jaunimas, > kuriam A8 pasirode labai grazhi, tachiau ivertint savo galimybes ana > ishlaikyt protelio neuzhteko. > > -- > Dainius > > > "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:h2k877$g5q$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki visi. Su ilguoju savaitgaliu ! >> >> Kvailas klausimas: ar turi sios auto tarpusavyje kazka bendro kalbant >> apie vaziuokle(gal but ir apie kitas dalis). Kalba eina apie 2000-2002 >> metu modelius, dyzelius(2.5 ir 3.3 kubatura). >> Klausiu, nes apturejau diskusija su kolega ir noreciau zinoti tikslesni >> atsakyma ir paziureti kuris esam teisus :), (nes itariu, kad abu vienodai >> neraukiam apie sitas auto:) >> Ir siaip domina eksploatacijos kainos (konkreciu sumu nereikia, reikia >> tik brangu ar pigu, nes teko girdeti kazkokiu pezalu, kad zmogai vaziuoja >> i srota pirkti stabdziu kaladeliu )minetos Audi A8. >> >> Dekui nepatingejusiems atsakyti. >> >> > >