aha, dar gerai butu pamineti kiek priekine daugiasvirte perrinkti kainuoja, 2,5 V6 iki 2002 siaip ne patys patikimiausi, apie dirzelio keitima su visais pricindalais ir vandens pompomis nuo 2 klt, ipurskimo siurblys etc... o A6 detales pigios - pvz, stabdziu diskai po 120 lt "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:h2kct9$n12$1@trimpas.omnitel.net... > Dekingas uz issamu atsakyma. > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:h2kcd0$m77$1@trimpas.omnitel.net... >> pakabos konstrukcija identishka, bet tais metais detales jau su kitokiais >> kodais einas (abo kokiais 1998, tai pasatas, A4, A6, A8 tos pachios >> pakabos detales ejo). Toliau, 2.5 V6 variklis tas pats, per visas >> (Superb, Passat, A4, A6, A8). 3.3TDI V8 sutinkamas tik A8. Kebulas pas A8 >> ish principo kitoks, aliuminis space frame, kituose automobiliuose >> nesutinkamas, ishskyrus dar A2, ta irgi aliumine. Kas link stabdzhiu, nu >> didesni jie bus nei mazhesnius automobiliu, bet tikrai ne auksiniai ar >> deimantiniai. >> >> Kostmoso jokio ten nera, i shrotus vazhiuoja greichiausiai jaunimas, >> kuriam A8 pasirode labai grazhi, tachiau ivertint savo galimybes ana >> ishlaikyt protelio neuzhteko. >> >> -- >> Dainius >> >> >> "mYnDe" <0@0.0> wrote in message news:h2k877$g5q$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki visi. Su ilguoju savaitgaliu ! >>> >>> Kvailas klausimas: ar turi sios auto tarpusavyje kazka bendro kalbant >>> apie vaziuokle(gal but ir apie kitas dalis). Kalba eina apie 2000-2002 >>> metu modelius, dyzelius(2.5 ir 3.3 kubatura). >>> Klausiu, nes apturejau diskusija su kolega ir noreciau zinoti tikslesni >>> atsakyma ir paziureti kuris esam teisus :), (nes itariu, kad abu vienodai >>> neraukiam apie sitas auto:) >>> Ir siaip domina eksploatacijos kainos (konkreciu sumu nereikia, reikia >>> tik brangu ar pigu, nes teko girdeti kazkokiu pezalu, kad zmogai vaziuoja >>> i srota pirkti stabdziu kaladeliu )minetos Audi A8. >>> >>> Dekui nepatingejusiems atsakyti. >>> >>> >> >> > >