cia tik tam tikrais atvejais. t.y kai viskas aisku ir nereikia jokiu apziurejimu ivertinimu apskaiciavimu etc. pvz sveikatos draudimas: nusilauzei koja, paskambinai uzregistravai, persiuntei emeilu gydytoju isvadas, paziuri i lentele kojos luzis Xlt ir permeta i saskaita. arba busto draudimas: prikrito nuo akacijos rudeni dx lapu etc, uzsikimso lietvamzdis buvo liutis ir perslapo siena, paskambinau uzregistravau, prase fotkes ir kiek kvadratu, paskaiciavo pasiule suma, kuri tenkino, nieks niekur nevazinejo ir neziurinejo.. arba paskandinau telefona, paskambinau uzregistravau,sake atsiuskit is taisyklos samata, nusiunciau sumokejo. kasko ir visais kitais ivykiais lb abejoju ar taip imanoma, vistiek reisk vaziuot pas zalistus kad ivertintu. "Iks'as" <xxx@googles.mailas> wrote in message news:mcf629$fm4$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > LD gyrėsi, kad žalą sugeba sureguliuoti telefonu. Kadangi mano seną > kibirą šiek tiek užkliuvo. Kaltininkas buvo apdraustas LD, tai tikėjaus > registruodamas įvykį, kad nereiks vykti pas jų ekpsertus ir gaišti laiką. > Tai įdomu sužinoti kokias atvejais vykdomas žalos sureguliavimas > telefonu? Ar yra kokia rizikos grupė su kuriais nėra vykdomas toks > reguliavmas ar pan.?