Tokie dar ble rezultatai? Atsakinejama i klausimus, o kompas paiso kreives. Jei atsiranda itarimas, kad klientas meluoja - kvieciamas i ofisa. Priesingu atveju nukreipiamas pagal zalos sureguliavimo procedura. Visos telefonu stoteles ir call centrai turi automatinius palydovus bei balso archyvavimo galimybes. Kokiu tau technologiniu stebuklu reikia? O apie balso analizavimo technologija jau pries gerus 5 metus seminarai ant Marijos zemes vyko. "911" <911@gmail.com> wrote in message news:mcfut9$t52$1@trimpas.omnitel.net... > o tu suvoki kas cia per procedura turi but kad realus rezultatai matytusi > ir is ju dar kazkokias isvadas daryt? > Kai tokios texnologijos, negirdejai dar kad telefonu paskolas bankai > isdavinetu ? > > > "Virgis" <nera@pasto.lt> wrote in message > news:mcfule$t11$1@trimpas.omnitel.net... >>O kodel gi ne? Jei "automatine sekretore" perspeja, kad pokalbis "del jusu >> paciu saugumo" irasinejamas ir gali buti kazkaip panaudotas? >> >> "911" <911@gmail.com> wrote in message >> news:mcfsg9$ruo$1@trimpas.omnitel.net... >>> labai abejoju kaip teisiskai kazkokia ab galetu naudotis tokiais >>> bajeriais >>> be teisesaugos isikisimo.... >>> >>> "Virgis" <nera@pasto.lt> wrote in message >>> news:mcfrnh$rkg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kiek girdejau, LD turi toki arba panasu softa: >>>> http://www.lie-detection.com/ >>>> Veikimas gerokai tikslesnis nei poligrafo. Jei kyla abejoniu pasnekovo >>>> "nuosirdumu", papraso apsilankyti. >>>> >>>> >>>> "Iks'as" <xxx@googles.mailas> wrote in message >>>> news:mcf629$fm4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, >>>>> >>>>> LD gyrėsi, kad žalą sugeba sureguliuoti telefonu. Kadangi mano seną >>>>> kibirą >>>>> šiek tiek užkliuvo. Kaltininkas buvo apdraustas LD, tai tikėjaus >>>>> registruodamas įvykį, kad nereiks vykti pas jų ekpsertus ir gaišti >>>>> laiką. >>>>> Tai įdomu sužinoti kokias atvejais vykdomas žalos sureguliavimas >>>>> telefonu? >>>>> Ar yra kokia rizikos grupė su kuriais nėra vykdomas toks reguliavmas >>>>> ar >>>>> pan.? >>>>