SL jau ziurejau. Netgi viena ispurtyt nuvares buvau. SL klasika yra tas 4lempis nuo 2003m. Tai jei ir paemus 2006 centrines paneles valdymas labai jau archaiskas. Nu bet cia mano asmenine psichologine problema :) Tiesa anas buvo 3.7L 245ag tai irgi nesuzavejo. O visi tie faceliftinti be dvasios jau. Last but not least, subjektyvi nuojauta kad SL butu poto sunkiau parduot nei CL. p.s. is de varant pvm reiks susimoket lt ar galima nemoket de ir tik lt? -- Zhegonskas <zhegonskas@yahoo.com> Wrote in message: > imho jei imama kaip "antra masina", tai geriau butu SL. Bent jau > roadsteris. Koks "eventas" vairuoti daikta, kurio vaziavimas ir pojuciai > ne itin skiriasi nuo sedano? > > On 2015-03-03 22:39, Jonas wrote: >> Idomu MB speco nuomone apie sia valti. Kiek skaiciau USA naudotoju >> atsiliepimus, skundziasi elektra ir pastoviais smulkiais >> gedimais. Ko galima tiketis is EU varianto su mazdaug 120k km >> rida tarkim uz +-30k €, kokie bugai ar siaip einamu remontu >> kastai? Aut gr. dezes irgi sikna kaip S klasej? >> >> Aisku, kad remontu kainos atitinkamai premium lygio, bet >> konkretesni skaiciai idomu kokiu investiciju reiktu tiketis. >> Kasdieniniam drozimui nebutu naudojama max 10.000km/metam, bet >> jei nevykes modelis remontams isudyt dar puse auto kainos irgi >> nenoriu. Aciu >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/