nezinau kieno duombazes registruoja, bet buvo klausimas pas wv toks pakeltas, tai sake neturim tokiu duomenu, kad pagal kebula variklio numeri issifruoti. galia, kubatura, komplektacija-prasau, varikliui galim tik sutikrinima padaryti uz nebrangiai, bet reik auto apziureti. pati regitra jei jau raso pas save i duombaze kokius numerius, tai juos ir zaliam lape paspausdina. Kurmis "911" <911@gmail.com> parašė naujienų news:mdt36j$r3i$1@trimpas.omnitel.net... > Neraso bet duombazese fiksuoja, ir tas rasymas dokumentuose realiai > atgyvena > Koks ten nx kam skirtumas kiek ten tu kw ar dar kokio bb, jei labai idomu > pasitikrins per VINa. > Pridaro debilisku popiergaliu, kur 70% aplamai nereikalinga informacija, o > ir jis pats realiai bent jau lietuvoj nereikalingas.. > > > "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message > news:mds7jd$f0k$1@trimpas.omnitel.net... >> oficialiai, tai reikalinga ekspertize. >> bet jei auto jau buves lietuvoje, ir kiti parametrai nepakito, t.y. >> kubatura, KW, tai tturetum be ekspertu apsieiti. po liepos pirmos, buvo >> toks >> durnas zaidimas su zmogeliukais, kai del visokiu smulkiu "nezinojimu" >> siuntinejo pas ekspertus. na tipo ner parasytu KW dokuose, nors po kapotu >> ant lentutes viskas yra, tai reikejo ekspertu. >> dabartiniomis ziniomis, to nebereikia vel, bet duomenys turi atitikti >> kebulo >> lentelese. >> tai cia kaip oficialu, bet visada yra realybe, kur suveikia zmogiskasis >> faktorius ir tas variklis netikrinamas 80%, nebent tu ta masina sugebesi >> isregistruoti ir naujam savininkui reiks praeiti kebulo ir variklio >> numeriu >> patikra. tik tuomet papuls jau naujasis savininkas. >> beje, kitas niuansas, tai kad masina perrasant dar galiojantiems >> draudimams >> ir techams, nereikia jokios auto apziuros, kas palengvina tokiu varikliu >> naudojima. >> idomus pastebejimas is technikines, ten zmogai nesigilina kiek kw ir koks >> motoras idetas, esme kad kuro rusis ta pati. yra pasitaike matyti vietoj >> 6cilindru ideta 4 cilindru motora ir technikineje niekas net nemirktelejo >> kad cia kas netaip. >> ai dar prisiminiau, praktiskai visoje europoje esame tik mes(LT) ir >> anglai, >> kurie raso variklio numeri i dokus. kitur taip nemadinga. >> >> Kurmis >> >> "Mtrhed" <nera@mail.lt> parašė naujienų >> news:mdrd3n$qqh$1@trimpas.omnitel.net... >>> pranesk ka issiaiskinsi :) kazkada pastebejau, kad pas mane tai >>> klaidingas >>> kodas irasytas, bet kazkaip numojau ranka, bet kas zino >>> >>> On 03/11/2015 18:45, Monte wrote: >>>> Siandien nedirba ;) >>>> >>>> On 11/03/15 18:03, YZF wrote: >>>>> O kaip del paskambinimo i Regitra (tai istaiga kuriai tas numeris >>>>> idomus) ir paklausus to paties? >>>>> >>>>> On 2015.03.11 17:28, Monte wrote: >>>>>> >>>>>> Atsitiko toks reikalas, kad reikia keisti varikli. Beda ta, kad tech. >>>>>> pase yra irasytas numeris. Kaip bus ateityje, jei sugalvosiu parduoti >>>>>> auto? Kiek teko susidurt perkant parduodant kitas tr. priemones, >>>>>> registruotas LT, niekas numeriu neziuredavo. Gal kas turejo panasia >>>>>> situacija? Ar nesukt kiausu? >>> >>