eile metu rasydavo y pas save y duombaze, o i tech pasa ne. "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message news:mdvg8t$s05$1@trimpas.omnitel.net... > nezinau kieno duombazes registruoja, bet buvo klausimas pas wv toks > pakeltas, tai sake neturim tokiu duomenu, kad pagal kebula variklio numeri > issifruoti. galia, kubatura, komplektacija-prasau, varikliui galim tik > sutikrinima padaryti uz nebrangiai, bet reik auto apziureti. > pati regitra jei jau raso pas save i duombaze kokius numerius, tai juos ir > zaliam lape paspausdina. > Kurmis > > "911" <911@gmail.com> parašė naujienų > news:mdt36j$r3i$1@trimpas.omnitel.net... >> Neraso bet duombazese fiksuoja, ir tas rasymas dokumentuose realiai >> atgyvena >> Koks ten nx kam skirtumas kiek ten tu kw ar dar kokio bb, jei labai idomu >> pasitikrins per VINa. >> Pridaro debilisku popiergaliu, kur 70% aplamai nereikalinga informacija, o >> ir jis pats realiai bent jau lietuvoj nereikalingas.. >> >> >> "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote in message >> news:mds7jd$f0k$1@trimpas.omnitel.net... >>> oficialiai, tai reikalinga ekspertize. >>> bet jei auto jau buves lietuvoje, ir kiti parametrai nepakito, t.y. >>> kubatura, KW, tai tturetum be ekspertu apsieiti. po liepos pirmos, buvo >>> toks >>> durnas zaidimas su zmogeliukais, kai del visokiu smulkiu "nezinojimu" >>> siuntinejo pas ekspertus. na tipo ner parasytu KW dokuose, nors po kapotu >>> ant lentutes viskas yra, tai reikejo ekspertu. >>> dabartiniomis ziniomis, to nebereikia vel, bet duomenys turi atitikti >>> kebulo >>> lentelese. >>> tai cia kaip oficialu, bet visada yra realybe, kur suveikia zmogiskasis >>> faktorius ir tas variklis netikrinamas 80%, nebent tu ta masina sugebesi >>> isregistruoti ir naujam savininkui reiks praeiti kebulo ir variklio >>> numeriu >>> patikra. tik tuomet papuls jau naujasis savininkas. >>> beje, kitas niuansas, tai kad masina perrasant dar galiojantiems >>> draudimams >>> ir techams, nereikia jokios auto apziuros, kas palengvina tokiu varikliu >>> naudojima. >>> idomus pastebejimas is technikines, ten zmogai nesigilina kiek kw ir koks >>> motoras idetas, esme kad kuro rusis ta pati. yra pasitaike matyti vietoj >>> 6cilindru ideta 4 cilindru motora ir technikineje niekas net nemirktelejo >>> kad cia kas netaip. >>> ai dar prisiminiau, praktiskai visoje europoje esame tik mes(LT) ir >>> anglai, >>> kurie raso variklio numeri i dokus. kitur taip nemadinga. >>> >>> Kurmis >>> >>> "Mtrhed" <nera@mail.lt> parašė naujienų >>> news:mdrd3n$qqh$1@trimpas.omnitel.net... >>>> pranesk ka issiaiskinsi :) kazkada pastebejau, kad pas mane tai >>>> klaidingas >>>> kodas irasytas, bet kazkaip numojau ranka, bet kas zino >>>> >>>> On 03/11/2015 18:45, Monte wrote: >>>>> Siandien nedirba ;) >>>>> >>>>> On 11/03/15 18:03, YZF wrote: >>>>>> O kaip del paskambinimo i Regitra (tai istaiga kuriai tas numeris >>>>>> idomus) ir paklausus to paties? >>>>>> >>>>>> On 2015.03.11 17:28, Monte wrote: >>>>>>> >>>>>>> Atsitiko toks reikalas, kad reikia keisti varikli. Beda ta, kad tech. >>>>>>> pase yra irasytas numeris. Kaip bus ateityje, jei sugalvosiu parduoti >>>>>>> auto? Kiek teko susidurt perkant parduodant kitas tr. priemones, >>>>>>> registruotas LT, niekas numeriu neziuredavo. Gal kas turejo panasia >>>>>>> situacija? Ar nesukt kiausu? >>>> >>> >