Visiškai sutinku su tavo pastebėjimais. Tik dėl dėmesio tada reikia atsižvelgt ir į tai, kad šalia esantis keleivis ar apskritai jei ne vienas važiuoji, visi jie yra potencialūs dėmesio blaškytojai. Juk neatsitversi ir tylomis nevažiuoji. Bendrauji. Su laisvarankiu ir gi tas pats. Blaško. Tik tada neblogai. O kas liečia užimtą vieną ranką, tarkim mano auto su APD. Vienos rankos kaip ir nereikia. Tik KET parašyta, kad vairą reikia laikyt abiem rankom. O niekas nesureikšmina momento, kai ranka laiko cigaretę ar dešrainį. Pirmu atveju dar yra ir gaisro pavojus.nukritus žarijai į klyną. Pabandyk įsivaizduoti vairuotojo elgesį tuo momentu. Ir ne tik. Dėmesio blaškimas prisidegant, nukrečiant pelenus, gesinant cigaretę. Dviguba blogybė. Tik čia kaip ir norma rūkyti vairuojant. Ir ką į tai? :) "budulis vulgaris" <bv@lindyne.lt> parašė naujienų pranešime:mebg6s$a10$1@trimpas.omnitel.net... > 2015-03-18 11:13, Julius rašė: >> Va būtent ir yra tame šiek tiek apsurdo. Čia kaip vežti vaiką >> priekinėje sėdynėje iki 12 metų berods. Ar iki 14? Jei jis neturi 1,2 >> metro >> ūgio, tai koks skirtumas kiek jam metų. Arba dešimmetis 1,6m. Pagal >> įstatymą >> turi grūsti galinėn. O va senuką metro ūgio jau galima priekin sodint. Ir >> be >> tam tikros kėdutės. > > Tavo žinios apie įstatymus yra smarkiai pasenusios. > > >> Daug kur įstatymai prasilenkia su sveiku protu. Va man niekaip >> nesuvokiama, kokiu pagrindu draudžiama kalbėti mobila vairuojant. Noriu >> masių nomuonių. > > Net nežinau ką čia bekomentuoti. Kalbwjimas mobiliaku labai smarkiai > atitraukia vairuotojo dėmesį nuo vairavimo + dar ir vietoje dviejų rankų > vairavimui, jam lieka tik viena. Išvis bendrai pawmus, kai tik pamatai > kaip nors keistai važiuojantį auto (pernelyg lėtai, apžergęs brūkšninę > liniją, plaukioja is juostos į juostą ir t.t.) - beveik garantuota, kad > pas vadylą mobilka prie ausies. >