Mane tai uzmusha pasakymas, kad tam kad DPF ilgiau tarnautu reik periodishkai duoti mashinai "prasratsia" - uzgazuoti bent iki 4000 ar net iki 5000. Nes vazinejant pencinyko rezimu - stengiantis kuo ekonomishkiau vaziuoti (taigi ir ekologishkiau) uzkishi DPF migom. Jau nutariau - ishjungsiu EGR nafig. Firma ishkarto siule - atjungiant EGR ir DPF ishjungti ir DPF ishoperuoti. Viskas kainuotu 280 euru. Ir draskysiu kassavaite bent po 15 minuciu varikli kad DPF neuzsikishtu. Aciu visiems uz palaikyma ir turininga tread'a... Sauliusv "Kurmis" <KasparasTRINTI@inbox.ru> wrote: > na bet rasytojas teigia kad nesirink dyzelio, nes tas turi baisa pabaisa, o > vat benzas tipo neturi. na ir jei dar uzdujinsi, tai jau dievu masina > pataps. nei problemu, nei islaidu. tik pamirstame pamineti, kad visi nauji > auto daromi vis trumpesniam vartojimui ir kuo labiau ekonominamas darbinis > turis, ismetamu duju kiekis, kas nebutinai reiskia ekonomiska vaziavima ar > masinos eksploatacija. > Kurmis > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> para?? naujien? > news:mepogf$3e3$3@trimpas.omnitel.net... > > visaip. Bet ten jis geriau gyvena. > > > > On 2015.03.23 19:31, Kurmis wrote: > >> tipo benzas egr neturi? kalbu apie naujesnius. > >> Kurmis > >> > >> "Julius" <pilvodujos@takas.lt> para?? naujien? > >> news:meoaru$4u7$1@trimpas.omnitel.net... > >>> "Sauliusv" <vsaulius@mail.lt> Wrote in message: > >>>> Sveiki > >>>> > >>>> Pacientas Skoda Octavia 1.6 dyzelis 2011 met?. Variklis CAYC. > >>>> Toks pats b