Cia turbut jau nuo meistro ant kurio uzsirovei viskas priklauso ne nuo pavadinimo priklauso jei sudarankis tai ir afrikoje sudarankis. -4r "Tomito" wrote in message news:mfgfrq$r8v$1@trimpas.omnitel.net... man tokia pati situacija buvo, daze bamperi ir keite fara, tai du kart gryzau, nes tik isvaziavus nukrito variklio apsauga, gryzus, bruzinant palei kelia plastika, buvo labai nustebe kodel varztu nera, tiesiog uzkista buvo uz bamperio, tai teko rodyt kur jie turi isisukt, nes vienas issuko, kitas nesugebejo rast kur prisisuka... veliau norint kapota atsidaryti, turejau pasi...ti , pasirodo meistro padejejas sulauze kapoto spyna, su viela suriso ir px... krc toliau nuo tos visatos "meska" <meska@nospam.fmu1.net> wrote in message news:mfersi$8bj$1@trimpas.omnitel.net... > On 2015-03-31 17:34:45 +0000, foonia said: > >> Apie Autovisata is senu laiku labai prasti ispudziai, netikiu kad >> pasikeite :-) Realiai tai martono, kemi lygio servisas, nuosavos masinos >> ten varyti negalima. > > butent. > vasara reikejo patvarkyt viena auto po ivykio pagal casco. tingejau > ieskot, galvojau paliksiu kur prie darbo. > tai totali sudarankiu kontora, turi baksnot kur blogai padaryta, ir dar > aiskinti kad to dideio tarpo tarp bamberio ir lempos tikrai gamykliskai > nebuvo, nekalbant apie visokius uzmirstus prisukti varztukus >