Tema: Re: Sava vs. Nokian vs. Vredestein
Autorius: eSSas
Data: 2015-04-19 23:53:06
2015-04-19 23:18, md rašė:
> On 19/04/15 21:11, monaxas wrote:
>> Ar čia aš atsilikau suvokime apie radialines ( ne diagonalines)
>> padangas, ir progresas nušuoliavo į priekį septynmyliais žingsniais?
>> nu nei vienam bukletėly, kur prie mašinos prideda, nebuvo siūloma
>> keist riedėjimo kryptį. O ir montuotojai kažkaip prisilaiko to
>> prietaro...
>
> nieko ypatingo, tiesiog padangu gamintojai ant daugumos siuolaikiniu
> padangu raso INSIDE/OUTSIDE ir nenurodo sukimosi krypties. Tai reiskia,
> kad tokioms padangoms sukimosi kryptis nera svarbi.
>
> Taip pat padangu gamintojai pateikia padangu sukeitimo variantus:
> http://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2013/05/Rotation-ABC-700x428.jpg
>
> is kuriu matyti, kad praktiskai gali padangas sukeitineti kaip nori,
> jeigu nepazeidi INSIDE/OUTSIDE taisykles.
>
> o cia apie tai kodel verta keisti sukimosi krypti
> http://www.motorweek.org/features/goss_garage/tire_rotation/
> http://www.motorweek.org/features/goss_garage/tire_rotation_update/

Toj kalboj Tire rotation paprastai reiškia padangų vietos ašių ir pusių 
atžvilgiu keitimą. Kai kurios schemos per tą patį apima ir neišvengiamą 
sukimosi krypties keitimą, bet tai šalutinis efektas.

Tekstus skaityt tingiu, sorry

S.