On 19/04/15 23:53, eSSas wrote: > 2015-04-19 23:18, md rašė: >> On 19/04/15 21:11, monaxas wrote: >>> Ar čia aš atsilikau suvokime apie radialines ( ne diagonalines) >>> padangas, ir progresas nušuoliavo į priekį septynmyliais žingsniais? >>> nu nei vienam bukletėly, kur prie mašinos prideda, nebuvo siūloma >>> keist riedėjimo kryptį. O ir montuotojai kažkaip prisilaiko to >>> prietaro... >> >> nieko ypatingo, tiesiog padangu gamintojai ant daugumos siuolaikiniu >> padangu raso INSIDE/OUTSIDE ir nenurodo sukimosi krypties. Tai reiskia, >> kad tokioms padangoms sukimosi kryptis nera svarbi. >> >> Taip pat padangu gamintojai pateikia padangu sukeitimo variantus: >> http://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2013/05/Rotation-ABC-700x428.jpg >> >> >> is kuriu matyti, kad praktiskai gali padangas sukeitineti kaip nori, >> jeigu nepazeidi INSIDE/OUTSIDE taisykles. >> >> o cia apie tai kodel verta keisti sukimosi krypti >> http://www.motorweek.org/features/goss_garage/tire_rotation/ >> http://www.motorweek.org/features/goss_garage/tire_rotation_update/ > > Toj kalboj Tire rotation paprastai reiškia padangų vietos ašių ir pusių > atžvilgiu keitimą. Kai kurios schemos per tą patį apima ir neišvengiamą > sukimosi krypties keitimą, bet tai šalutinis efektas. > > Tekstus skaityt tingiu, sorry > > S. > thanks, Captain!