Tema: Re: Sava vs. Nokian vs. Vredestein
Autorius: md
Data: 2015-04-20 07:06:33
On 19/04/15 23:53, eSSas wrote:
> 2015-04-19 23:18, md rašė:
>> On 19/04/15 21:11, monaxas wrote:
>>> Ar čia aš atsilikau suvokime apie radialines ( ne diagonalines)
>>> padangas, ir progresas nušuoliavo į priekį septynmyliais žingsniais?
>>> nu nei vienam bukletėly, kur prie mašinos prideda, nebuvo siūloma
>>> keist riedėjimo kryptį. O ir montuotojai kažkaip prisilaiko to
>>> prietaro...
>>
>> nieko ypatingo, tiesiog padangu gamintojai ant daugumos siuolaikiniu
>> padangu raso INSIDE/OUTSIDE ir nenurodo sukimosi krypties. Tai reiskia,
>> kad tokioms padangoms sukimosi kryptis nera svarbi.
>>
>> Taip pat padangu gamintojai pateikia padangu sukeitimo variantus:
>> http://assets.blog.hemmings.com/wp-content/uploads//2013/05/Rotation-ABC-700x428.jpg
>>
>>
>> is kuriu matyti, kad praktiskai gali padangas sukeitineti kaip nori,
>> jeigu nepazeidi INSIDE/OUTSIDE taisykles.
>>
>> o cia apie tai kodel verta keisti sukimosi krypti
>> http://www.motorweek.org/features/goss_garage/tire_rotation/
>> http://www.motorweek.org/features/goss_garage/tire_rotation_update/
>
> Toj kalboj Tire rotation paprastai reiškia padangų vietos ašių ir pusių
> atžvilgiu keitimą. Kai kurios schemos per tą patį apima ir neišvengiamą
> sukimosi krypties keitimą, bet tai šalutinis efektas.
>
> Tekstus skaityt tingiu, sorry
>
> S.
>

thanks, Captain!