Bet va ir esme, mano supratimu silumos kiekis issiskiria vienodas ta pacia mase letinant. Aisku niuansas, dabar susimasciau, as per ta pati laika didesniu greiciu nuvaziuoju didesni atstuma o silumos kiekis ne laiku o nuvaziuotu keliu turbut turi but skaiciuojamas. Bet velgi, prie <40 stabdziai beveik nesiausina, >80 jau pucia i juos labai padoriai, as panasius bandymus su radiatorium be ventiliatoriaus esu dares, tai normaliai skersvejas ausint radijatoriu pradeda tik virsijus 80. Idomu gal kas yra bandes rimtesnius testus nei mano pamastymai daryt del stabdymo kalnuose ir efektyviausio greicio maziausiam stabdziu kaitimui. -- svyt// Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message: > aušinasi geriau ant tiek, kad trigubai šilumos gali suvalgyt? > > On 5/13/2015 1:35 PM, svyt wrote: >> Stabdziu smarve dzin, nieko nereiskia pati savaime. Mes cia su >> draugu pamenu gincijomis jei stabdant stabdziu koki greiti geriau >> pasirinkti ant 40 jo nuomone, mano 80, motyvavau tuo kad tokiu >> greiciu vaziuojant stabdziai geriau ausinasi. >> >> > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/