čia belieka sutikti šimtu proc. Engine of the Year 2004 o kas bus po to - pamatysim -- '(oo)' "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:h2qmc0$97e$1@trimpas.omnitel.net... > per jauni jie dar, kad bedos lystu.... > > -- > Dainius > > > "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message > news:h2qleq$8lf$1@trimpas.omnitel.net... >> kas liecia trauka, tai +/- aisku viskas, bet idomu man kaip patys >> varikliai, ar kapryzingi ar ne, kokios dazniausios bedos, ir t.t... siaip >> subaru labai triuksmingas pasirode, ko nepasakyciau apie hondos, hondos >> visiskai tylus, kartais nelabai pasakysi, kad cia dyzelis >> >> "PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message >> news:h2qkf8$7v3$1@trimpas.omnitel.net... >>> TM kazkuriam buvo palyginimas Legacy zyzelis vs Acordas zyzelis be-baro >>> 2l o acordo 2.1 ar 2.2 isvada kad beveik tas pats pagal trauka bei >>> ekonomija, LM'e guli visi numeriai >>> "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message >>> news:h2qjbo$787$1@trimpas.omnitel.net... >>>> sveiki >>>> >>>> paporinkite apie hondos naujuosius, beroc ctdi zymimus dyzelinius >>>> variklius, kas per? ar ten pacios hondos gaminti, ar kieno kito, kaip >>>> patvarumas? ar verta ziureti i akorda su tokiu varikliuku? >>>> prie to paties dar ir apie subaru opozicinius dyzelius, kas apie juos >>>> girdet, nes renkamasi arba tarp legasio ir akordo, arba viskas tada >>>> susimaiso:))))) >>>> >>> >> >> > >