ku ku- ne nuo litru priklauso.... visi sitie dyzeliai neturi sukimo iki ~1000 rpm.! kad pradeti vaziuoti reikia uzmest kokso truputi "M@rumba" <niera@email.com> wrote in message news:h2tt5f$afi$1@trimpas.omnitel.net... >o tia kokie manai boxerio dyzeliai? > Juk irgi 2 litru... > > -- > > M@rumba > > "xyx" <haroldas@centras.tevynej> wrote in message > news:h2tstg$acr$1@trimpas.omnitel.net... >>o esi daugiau paskutiniu metu galingesniais turbodyzeliais vazinejes? >> tas pats ir pas VAG 2.0 TD pvz >> >> >> "M@rumba" <niera@email.com> wrote in message >> news:h2t7cr$n8f$1@trimpas.omnitel.net... >>> na kas del subaru bixer variklio, tai testdrive pasiimk, bent, jau as >>> kai vazinejausi su Foresteriu, tai man daug klausimu kilo del 1500 >>> rpm... Nes maziau nei 1500 rpm ir variklio "nera"... >>> Su paprastu benzininiu varikliu, ~1000 rpm antru begiu gali vazinetis >>> (~20km/h). O Subarikui aju reikia 1 begio, nes kitaip uzgesi. idomu kaip >>> kamstyje, ar nebus taip, kad su sankaba teks zaisti pstoviai.... O >>> sankaba girdejau silpnoji subaru dalis... >>> >>> -- >>> >>> M@rumba >>> >>> "[mikro]" <msn@microsoft.com> wrote in message >>> news:h2qjbo$787$1@trimpas.omnitel.net... >>>> sveiki >>>> >>>> paporinkite apie hondos naujuosius, beroc ctdi zymimus dyzelinius >>>> variklius, kas per? ar ten pacios hondos gaminti, ar kieno kito, kaip >>>> patvarumas? ar verta ziureti i akorda su tokiu varikliuku? >>>> prie to paties dar ir apie subaru opozicinius dyzelius, kas apie juos >>>> girdet, nes renkamasi arba tarp legasio ir akordo, arba viskas tada >>>> susimaiso:))))) >>>> >>> >> >> >