tai turbūt viskas priklauso nuo to koks pagrindas, kiek nuskuta ir kas lika, su kiek/ko sumaišo ir kaip užkloja. Nes vis tiek, greičiausiai visame kame dalyvauja nenugalimas noras kur nors pataupyt :) Apie Kaunas - Garliava praktiškai iš pirmų lūpų esu girdėjęs, kad buvo daroma realiai labai rimtai. Rezultatas matosi. On 2015.06.05 00:37, sharkius wrote: > 2015.06.04 21:17, Dainiushas rašė: >> elektrėnų analogiškai. biruliškių kraštai lūžinėja, nes kelkraščių >> nesutvarkė. Nu biskį jo, nx > > Tai kad ir karaliaus mindes irgi tunelio gatvej jau po ziemos pasimate > kad kaikur sudilo nafig tas naujas sluoksnis, o dabar saulei pasildzius > jau vietomis akivaizdziai bega tas asfaltas i po juo esancias duobes... > panasu kad feilas cia konkretus su tuo remixu. Nors nifiga tame > neraukiu, bet kazko jauciu, kad ne prospektam ir ne autostradom, o tik > kokiem niekingiem dviraciu takeliam ar parkingam pigiai renovuot sita > technologija skirta... Nors kitavertus, pries koki desimtmeti kazka > panasiai svilino ir Kaunas-Garliava atkarpoj, traficas ten kaip ir > nemenkas, o asfaltas turbut visdar geresnis negu bilenkurioj, per > pastaraji pusmeti remixuotoj gatvej... > > >> >> On 2015.06.04 19:39, CodeC wrote: >>> http://www.delfi.lt/verslas/transportas/byra-nauja-pavyzdine-kauno-gatve.d?id=68152984 >>> >>> >>> >>> >>> chemijos g. lygiai tokia pat. jau iskasiojo is kazkokio zvyro pripyle. >>> lygiai ten, kur pernai viska dare naujai, ir tas ju kombainas sudege. nu >>> ant kiek dalbajobai, tai nera zodziu. galetu is tikro net nevaziuot >>> namo, taisyt nuolat. nes gatves pradzia pradeda byret, kol padaro >>> pabaiga. >> >