Tema: Vilniaus tramvajai
Autorius: skaitytojas
Data: 2015-06-10 13:16:16
Praejo gabalas laiko ir vel i pavirsiu isplauke Vilniaus tramvajaus 
idejos 
http://www.delfi.lt/verslas/transportas/vilnius-matuojasi-tramvaju.d?id=68204326
Tai specialistai, papasakokit. Kas nori, galit ir patrolint. Koks 
tramvajaus privalumas pries siuo metu esamas transporto priemones, t.y. 
autobusus ir troleibusus. As tai sakau nuosirdziai - nesuprantu. Jis 
greiciau vaziuos, tures pirmenybe? Bet gi vaziuos esamomom gatvem, kas 
reiks maziau eismo juostu esamam transportui (tame tarpe viesajam) plius 
didesni kamsciai kryptims kertancioms tramvajaus linija, nes joms reikes 
praleisti ta tramvaju. Jis didesnis? O nx to reikia, kur dabar netelpa? 
Jei jis didesnis, reiskia vaziuos reciau, kas automatiskai 
nebepatrauklu, jei as atejes i stotele turesiu laukti pusvalandi 
transporto. Ekologiskas? Tiek pat kiek troleibusas. Troleibusas atrodo 
senobiskai ir nedera prie Konstitucijos pr. dangoraiziu? Tai atiduokit i 
tiuningo kontora arba pirkit naujus, vistiek bus gerokai pigiau nei 
tramvajaus projektas. Jau nesneku apie tramvajaus minusus, tokius kaip 
keleiviu nesaugumas islipant viduryje gatves ir einant iki saligatvio 
(nes iprastai tramvaju linija viduryje buna). O kiek kainuos visa si 
infrastruktura ir kiek ji kartu pabrangs,  pakol bus igyvendinta, tai 
jau verciau iskart kisti metro po zeme su tegul nors ir viena linija. 
Nors metro irgi niekam nereikia. Reikia visisko mazmozio: uz bent puse 
tu planuojamu pinigu atnaujinti esamas viesojo tranporto priemones ir 
infrastruktura. Tai bent rezultatas iskart pasijaustu, o ne po kazin 
kiek metu.